کارتن لمینتی یکی خلاقانه ترین نوع بسته بندی ها میباشد که با استفاده از دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی انجام میشود که محصول خروجی دارای مقاوت ، ظرافت  و جذابیت بالای است و میتوانید در کارتنسازی آوین پک کارتن لمینتی بسته بندی خود را سفارش دهید. در ادامه نمونه ای از تصاویر کارتن های لمینتی میتوانید مشاهده کنید.

 بیشتر بدانید: نمونه کارهای بسته بندی محصولات مختلف

کارتن لمینتی

کارتن لمینتیچاپ لمینتیبسته بندی لمینتی

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

بسته بندی لمینتی

برای اینکه محصول خود را به بهترین نحو ممکن در بازار عرضه کنید می بایست در بسته بندی های مناسب و شیک آن را قرار دهید. برای جلب نظر مشتری باید کارتن بسته بندی، رنگ و طرح مناسبی از برند شما را داشته باشد.بسته بندی لمینتی به نسبت بسته بندی های دیگر کمی هزینه تمام شده بالاتری را دارد ولی در ازای طی تجربه چندین ساله بسته بندی لمینتی فروش بیشتری به نسبت بسته بندی ها دیگر دارد.

جعبه لمینتیجعبه کارتن لمینتیبسته بندی با چاپ لمینتی

 بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی 10 نمونه موفق

چاپ لمینتی

اگر به دنبال طرح خاصی هستید میتوانید با طراحان کارتن سازی آوین پک در ارتباط بوده تا برای شما طرح مورد نظرتان را طراحی نمایند. روند کار به این شکل است که پس از ثبت سفارش و تایید طرح توسط متقاضی تولید بسته بندی با چاپ لمینتی به صورت انبوه انجام میشود.

کارتن میوه لمینتیجعبه میوه لمینتی

 بیشتر بدانید: اهمیت بسته بندی در صادرات کالا

درباره کارتن سازی آوین پک

گروه کارخانجات تولیدی آوین پک، با بیش از 10 سال تجربه فعالیت فراوان در امور کارتن سازی، جعبه سازی، طراحی، چاپ و بسته بندی مناسب محصولات به بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار ، با افتخار شما را در جهت انتخاب درست راهنمایی مینماید برای ارتباط با کارشناسان این واحد صنعتی می توانید از طریق قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

مدیران مجموعه کارتن سازی آوین پک با هدف رضایتمند مشتریان خود، توانسته اند در صدر بهترین های کارتن سازی تهران از نظر مشتریان قرار گیرند و در همین خصوص جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده میشوند و این جایگاه را مدیون مشتریان خود میدانند.

کانال تلگرام کارتن سازی آوین پک