صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

کارتن سازی, جعبه سازی, صنایع چاپ و بسته بندی

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

جعبه و کارتن بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی

جعبه و کارتن بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی

جعبه و کارتن بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی را میتواند یا با طرح دلخواه خود و یا توسط واحد طراحی صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک ، طرح مورد نظر خود را تایید نمایید و پس از طی نمودن مراحل چاپ و آماده شدن در هر مکانی که باشید برای شما ارسال میگردد.

بسته بندی الکتریکی و الکترونیکی

الزامات بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی با توجه به نوع کالاها متفاوت می باشد. لوازم الکترونیکی شامل تلویزیون، لپ تاپ، تلفن همراه، آیپاد و...می‌باشد و لوازم الکتریکی معمولاً به لوازم خانگی، قطعاتی مثل خازن ها، لامپ ها، کلید پریزهای صنعتی و ساختمانی، پروژکتورها، مبدل ها، سوئیچ های توزیع برق و... اطلاق می‌گردد. تمام این لوازم به جهت حمل و نقل و سالم رسیدن به مقصد می بایست در جعبه های محکم و ایمن قرار بگیرند.

بیشتر بدانید: چند نکته از طراحی جعبه بسته بندی اسباب بازی و لوازم دیجیتال

بسته بندی یکی از مهم ترین زمینه های تجارت بین المللی است و نادیده گرفتن آن ممکن است منجر به آسیب رسیدن به محصول هنگام حمل و نقل شود. تمام کالاها باید در بسته بندی مخصوص خود قرار بگیرند تا به راحتی منتقل شوند.

بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی با توجه به ارزش محصول تا حد ممکن می‌بایست از استحکام کافی برخوردار بوده و در عین حال برای عرضه به مشتریان می‌بایست مبحث طراحی بسته بندی را نیز به عنوان یک عامل مهم مد نظر قرار داد. در بین این لوازم به عنوان مثال انواع لامپ های ال ای دی ساختمانی در جعبه های مقوایی، لامپ های بزرگ صنعتی در جعبه های کارتنی چاپی و یا لمینتی در فروشگاه ها به فروش می‌رسند.

بیشتر بدانید: بسته بندی کارتنی و موارد استفاده از این نوع بسته بندی

هزینه های تولید بسته بندی لوازم الکتریکی

تولیدکنندگان بزرگ در تمامی مراحل ساخت محصول همواره به دنبال کنترل هزینه های مربوط به تولید و عرضه هستند. هر نوع محصولی بعد از تولید در بسته بندی مناسب مربوط به خود، وارد بازار خرید و فروش می شود. بسته بندی معمولاً به عنوان آخرین مرحله تولید محصول دسته‌بندی می‌گردد و یکی از مهمترین مراحل کار می‌باشد لذا بررسی تأثیر قیمت بسته بندی روی قیمت نهایی محصول اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن های لوازم الکتریکی و الکترونیکی

از آنجایی که در زمینه تولید رقبای بسیاری وجود دارند، می‌توان گفت کیفیت و قیمت بسیار مهم است و می تواند به فروش بیشتر و ماندگاری محصول در بازار کمک کند. از موارد مهمی که در کاهش قیمت تمام شده بسته بندی تأثیر گذار است، تیراژ (تعداد) سفارش می باشد. هرچه تیراژ سفارش بسته بندی بالاتر باشد دور ریز کار کمتر شده و در نتیجه باعث کاهش قیمت تولید می‌گردد و می‌توان از این فرصت در جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب‌تر و تولید بسته بندی با جنس بهتر و استحکام بیشتر سود برد.

کارتن بسته بندی لوازم الکتریکی 

طراحی بسته بندی به جهت برندسازی

یکی از مهم ترین بخش‌های تولید بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی، طراحی روی جعبه و مدل جعبه است که نقش مهمی در برندسازی و جلب نظر مشتریان دارد. منظور از برندسازی فقط لوگو و فونت نیست، توجه مردم به برند شما به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بسته بندی یکی از مواردی است که می‌توان با استفاده از طراحی خلاقانه، رنگبندی متناسب، مواد اولیه به کار رفته و… در جهت برندسازی و جذب مشتریان از آن استفاده نمود. در یک فروشگاه برندهای مختلف از یک نوع لوازم الکتریکی و الکترونیکی دیده می شود، اما اغلب مشتریان راغب به خرید برند خاصی هستند، در نگاه اول بسته بندی می تواند نقش مهمی در انتخاب توسط مشتریان و ایجاد وفاداری نسبت به برند شما داشته باشد.

صنایع کارتن سازی آوین پک

آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی به صورت حرفه ای، توانسته با کسب رضایتمندی مشتریان خود در صدر بهترین های کارتن سازی در تهران دیده شود و از این رو جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج شناخته شده است.

برای دریافت اطلاعات نوع بسته بندی مورد نظر و قیمت تمام شده میتوانید با کارشناسان آوین پک در تماس باشید.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارتن و جعبه بسته بندی چای فروشگاهی و فله

کارتن و جعبه بسته بندی چای فروشگاهی و فله

کارتن و جعبه بسته بندی چای فروشگاهی و فله را میتوانید از صنایع کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی آوین پک بخواهید و در هر کجایی که هستید با کمترین قیمت بسته بندی خودتون رو دریافت کنید.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

چای چیست؟ و چگونه شناخته شد؟

جعبه بسته بندی چای از جمله مهترین موارد عرضه این محصول ارزشمند به بازارهای مختلف است و باید توسط عرضه کنندگان چای مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد. چای از نوشیدنی های قدیمی است که ایرانیان نزدیک به دو قرن است جزء محبوب ترین نوشیدنی ها در مجالس و دورهمی های خود از آن استفاده می کنند.

برای اولین بار گیاه چای در چین شناخته شد، شرق و جنوب چین، میانمار شمالی و هند از اولین تولیدکنندگان چای می باشند. از آنجایی که چای دارای کافئین است همین امر باعث شده عادت خوردن چای در آسیا گسترش یابد. صنعت چای ایران پیشرفت بسیاری داشته و توانسته نیاز بازار داخلی را کاملا برطرف کند.

انواع چای

به طور کلی چهار نوع چای: تخمیری (چای سیاه)، تخمیر نشده (چای سبز)، نیمه تخمیری (چای اولانگ و پوچونگ)، و چای سفید داریم. چای های گیاهی مختلفی را داریم که هر کدام خواص درمانی مختلفی دارند، و همچنین طعم ها و افزرودنی های مختلفی برای چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. چای سیاه پرطرفدارترین چای است که به دو دسته برگ کامل و برگ شکسته تقسیم می شود.

جعبه مقوایی چای 

جعبه بسته بندی چای فروشگاهی

انواع چای از جمله چای کیسه‌ای که در بازار با نام تی‌بگ شناخته می‌شود معمولاً در جعبه‌ مقوایی با طراحی و چاپ دیجیتال بر روی بسته بندی به بازار عرضه می‌شوند. چای نوشیدنی محبوب در بین ایرانیان است و این موضوع رقابت در بین تولید کنندگان این محصول را بسیار بالا برده است.

خلاقیت در نحوه ی بسته بندی، مدل باز و بسته شدن جعبه، دیده شدن چای داخل جعبه، طراحی و رنگ و کیفیت چاپ، همه از مواردی هستند که در تولید جعبه بسته بندی چای باید مدنظر قرار گیرد تا به طور کامل از پتانسیل بسته بندی این محصول ارزشمند در جهت برندسازی و فروش بیشتر استفاده نمود.

جهت محافظت از چای هنگام بسته بندی، محصول را در پوشش‌های آلومینیومی بدون هوا و بعد در جعبه بسته بندی قرار می‌دهند تا علاوه بر جلوگیری از فاسد شدن محصول، در پروسه حمل و نقل و انبار کردن نیز به خوبی از آن مراقبت گردد.

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع بسته‌بندی مقوایی

جعبه بسته بندی چای

کارتن بسته بندی چای فله

چای به صورت فله هم در بازار به فروش می رسد و هم برای صادرات استفاده عرضه می‌گردد. عمدتا بسته ها به صورت پنج، ده و پانزده کیلوگرمی و به سفارش مشتریان در ابعاد دیگر نیز تولید می شود. چای حساس به نور و گرما می باشد و کیفیت آن را تغییر می‌دهد. به همین منظور می‌بایست در پوشش‌های متالایزر (فویل) قرار بگیرد تا از بین رفتن خاصیت آن جلوگیری گردد.

صادرات انواع مختلف چای ایرانی

طبق بخشنامه صادر شده از وزارت صنعت، صادرات چای به صورت فله و بسته بندی بلامانع است. از کشورهایی که چای ایران را بیشتر استفاده می کنند می توان آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان و ترکیه را نام برد. روسیه ، آلمان، عراق، اندونزی و... نیز از چای ایرانی استفاده می کنند.

بیشتر بدانید: تاثیر بسته بندی محصول در برند سازی کسب و کار

به طور کلی در عرضه محصولات ارزشمندی مانند چای به بازارهای خرده فروشی بسته‌بندی حرف اول را میزند، چراکه اولین برخورد مشتریان با محصول شما در قفسه فروشگاه از طریق یک بسته بندی جذاب صورت می‌گیرد و شما نیز باید تا جای ممکن از این فرصت کوتاه در جهت ماندگاری برندتان در ذهن مشتریان استفاده نمایید.

همین قوانین برای عرضه چای به صورت فله نیز صدق می‌کند. به منظور صادرات چای به صورت فله بهتر است از یک کارتن با کیفیت با خاصیت ضد رطوبت و استحکام بالا استفاده نمود و از نظر طراحی بصری نیز استفاده از چاپ دیجیتال و یک لایه سلفون روی کارتن پیشنهاد میگردد تا علاوه بر محافظت کامل از محصول در طی پروسه حمل و نقل و نگهداری از لحاظ دیداری نیز بازتاب دهنده ارزش محصول و کیفیت آن باشد.

شرکت کارتن سازی آوین پک

آیا میدانستید صنایع چاپ و بسته بندی آوین با دارا بودن دستگاه های مدرن و تیم با تجربه توانسته در رزومه خود رضایتمندی تمامی مشتریان خود را در سطح بالای داشته باشد و در این راستا جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و کرج شناخته شده است.

جهت تولید جعبه بسته بندی چای می‌توانید با کارشناسان آوین پک ارتباط برقرار نمایید تا از طریق مشاوره رایگان شما را کاملاً راهنمایی کنند.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بسته بندی دستمال کاغذی و خلاقیت در جعبه و طرح

بسته بندی دستمال کاغذی و خلاقیت در جعبه و طرح

بسته بندی دستمال کاغذی و خلاقیت در جعبه و طرح ، نیاز به طراحی و ایده پردازی قوی دارد تا بتواند بازخورد خوبی را در زمان عرضه محصول به بازار داشته باشد.

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از دیر باز تا به امروز از لحاظ بهداشتی کاربرد فراوانی داشته و همچنین  بسیار قابل استفاده است. یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت دستمال کاغذی جعبه آن است که بسیار مورد توجه مخاطب در هنگام خرید قرار می گیرد.

امروزه مخاطبان اهمیت خاصی به جعبه ی دستمال کاغذی می دهند حتی طرح جعبه را با محیطی که قرار است در آن قرار بگیرند هماهنگ می کنند. نکته مهم در طراحی جعبه دستمال کاغذی فرم جعبه، طراحی و رنگ آن است. دستمال کاغذی بسته به نوع کاربرد آن در اشکال مختلفی تهیه و تولید می شود.

جعبه خلاقانه دستمال کاغذی

بسته بندی دستمال کاغذی

هر محصول ارزشمندی دارای یک بسته بندی نفیس است. مخاطب ظرف چند ثانیه و بر اساس جذابیت های بصری و رنگی بسته بندی نسبت به خرید کالای خود اقدام می کند. کارایی بسته بندی رابطه ای مستقیم با میزان فروش محصول دارد. بسته بندی، نماینده و پیام رسان پدید آورندگان کالاست. شخصیت، هویت و تولید کالا درون آن نهفته است و در واقع بیانگر خصوصیات داخلی کالا می باشد.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی
یکی از اصلی ترین نیاز صنایع بسته بندی استفاده از جعبه می باشد ، که با تلفیق علم و هنر در تولید می توان به اهداف بازاریابی و فروش کالای بالایی رسید. بازاریابی موفق در کنار کیفیت محصول، نوع بسته بندی کالا شروع اولیه در فروش و بیشتر موارد عامل فروش محصول میباشد که باید به آن توجه داشت.

 

فرم جعبه دستمال کاغذی

انواع جعبه دستمال کاغذی

    • جعبه دستمال کاغذی 100 برگ (50برگ دولا)
    • جعبه دستمال کاغذی 200 برگ (100برگ دولا)
    • جعبه دستمال کاغذی 300 برگ (150 برگ دولا)
    • جعبه دستمال کاغذی مکعبی
    • جعبه دستمال کاغذی کوکتلی
    • جعبه دستمال کاغذی هندسی ( هرمی، مخروطی، شش ضلعی و ...)
    •  

بیشتر بدانید: چگونه یک بسته بندی کاربردی و ماندگار تولید کنیم؟

 

تبلیغات در جعبه های دستمال کاغذی

دستمال کاغذی علاوه بر مصارف کاربردی فراوانی که در منزل و محل کار دارد، از آن برای تبلیغات استفاده می شود و همان رنگ، طرح و لوگو و عناصر بصری که در بالا به آن اشاره شد می تواند مخاطب را به خود جذب کند و از این طریق فروش محصول را بالا برده و یک بازار رقابتی ایجاد کند. در واقع بسته بندی روح محصول به حساب می آید.

جعبه و دستمال کاغذی مقوایی تبلیغاتی: دستمال کاغذی تبلیغاتی در سایز و طرح های مختلف عمومی و اختصاصی تولید می شود، و از آنجایی که وسیله ای عمومی محسوب می شود و اکثریت از آن استفاده می کنند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

دستـمال کاغـذی تبلیـغاتی به عنـوان هـدیه تبلیغاتی برای هتل ها، رستوران ها، بانـکها، شرکتهای خـودروسازی و کـارواش ها مورد استـفاده قرار گیرد ،جعبه های دستمال کاغذی به شکل های ماشینی ، مستطیلی ، هرمی و دلخواه تولید می گردد .

تاثیر بسته بندی در حذب مخاطب

بسته بندی دستمال کاغذی باید به گونه باشد که مشتری را به جلب کرده و باب همه سنین و سلایق و صنفی باشد.( برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) گاهی اوقات فرم جعبه بسته بندی ساده است ولی طراحی آن به گونه ای است که مخاطب را به خود جذب کرده و باعث کشش مخاطب به سوی خود می شود.

گاهی اوقات نیز فرم های جدیدی از بسته بندی باعث می شود که تولید کنندگان هزینه ی گزافی را به خاطر تولید آن بپردازند، که این کار باعث متفاوت دیده شدن محصول و باز هم جذب مخاطب می شود.

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

بعضی اوقات طرح جعبه به گونه ای است که برای قشر خاصی از مردم جذاب است و تمایل به استفاده از آن را دارند. مثلا جعبه ای که با رنگهای شاد طراحی شده است و فرم جعبه آن به گونه ای است که از طرح های کارتونی و انیمیشنی در آن استفاده شده است باعث می شود کوکان به سوی آن جلب شده و از محصول با شور و اشتیاق بیشتری استفاده کنند و آن را تهیه کند.

جعبه خلاقانه

در مجموع دستمال کاغذی وسیله ای کاربردی است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند، پس باید فرم و طرح جعبه به گونه ای باشد که مشتری را به سمت خود بکشاند و مخاطب نیز تمایل برای انتخاب و خرید محصول داشته باشد.

چاپ و بسته بندی آوین پک

صنایع کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی کالا و محصولات ، توانسته رضایتمندی مشتریان خود را در رزومه خود ثبت نماید و در همین راستا جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و کرج شناخته گردیده است. برای تولید یک بسته بندی ماندگار از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان آوین پک در تماس باشید.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جعبه دارویی و انواع بسته بندی دارو

جعبه دارویی و انواع بسته بندی دارو

جعبه دارویی و انواع بسته بندی دارو به همراه طراحی و چاپ آن جزئی از خدمات کارتن سازی آوین پک میباشد و از آنجا که تهیه و تولید جعبه دارویی با سلامت افراد جامعه در ارتباط است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

روش های بسته بندی دارو

بسته بندی با اهدافی همچون نگهداری محصول و محافظت از آن و اهداف تبلیغاتی طراحی و تولید می شود. یکی از روش های بسته بندی محصولات استفاده از جعبه مقوایی و کارتنی است. جعبه‌های مقوایی عنصر اصلی در صنعت بسته‌ بندی مخصوصا در صنعت غذایی و داروسازی بوده است.

پیشرفت‌ تکنولوژی باعث ایجاد تکنیک هایی نوین در صنعت بسته بندی شده است. چاپ جعبه دارو برای عرضه دارو برای استفاده عموم مردم، بسیار مهم می باشد. با چاپ جعبه دارو می توان محصول را به صورت بهداشتی ارائه داد و در برابر صدمات احتمالی حفاظت نمود.

در واقع برای فروش محصولاتی مانند دارو، نیاز به چاپ جعبه دارو می باشد تا بتوان با ارائه یک بسته بندی زیبا محصول خود را به فروش رساند. این نوع بسته بندی ها ایمن و ارزان هستند و می توانند مقدار زیادی از دارو را در خود جای دهند و اینکه این جعبه ها قابل بازیافت هستند و به کاهش هزینه ها کمک می کنند.

بسته بندی دارویی

جعبه مقوایی جعبه دارویی

 

بسته بندی دارویی شامل کلیه فرآیندهای عملیات تولید از طریق کانال های توزیع دارو به مصرف کننده نهایی می شود. در کشورهای تولید کننده دارو بسته بندی به عواملی همچون اطمینان از ایمنی بیمار، اطمینان از اثر بخشی دارو، کنترل تخریب دارو توسط اکسیژن، رطوبت و گرما و ... دارد. بسته بندی بخش جدایی ناپذیر از محصولات دارویی است. در چاپ جعبه دارو باید از مقواهای مخصوص به نام ایندر برد استفاده کرد.

چرا که این مقوا دارای گواهینامه بین المللی بهداشتی می باشد و در بازار با نام مقوای بهداشتی شناخته می شود. این مقوا در گرماژهای مختلف وجود دارد. بعد از چاپ جعبه دارو جعبه ها تیغ زنی شده و یک طرف آن چسبیده  می شود و سپس راهی کارخانه دارو سازی می شود.

در برخی موارد از مقوای پشت طوسی نیز برای چاپ جعبه دارو استفاده می شود زیرا محصول تماس مستقیم با جعبه نداشته و از نظر بهداشتی مشکلی نخواهد داشت. بسیاری از شرکت‎ها جعبه‌های لمینتی باکیفیت برای نگهداری دارو تولید می‌کنند که از لایه‌های کاغذ، آلومینیوم و لایه‌های نازک پلی اتیلن ساخته شده‌اند و باعث بالا رفتن مقاومت جعبه در برابر آب، نور و هوا می‌شوند.

 

بیشتر بدانید: ساخت و تولید جعبه کارتن لمینتی

 

موارد بسته بندی

هنگامی که پای بسته بندی محصولات دارویی در میان باشد، مهمترین و اصلی ترین نکته اجتناب از هر گونه آلودگی هنگام بسته بندی است که باید در نظر گرفته شود. بسته بندی هایی مورد قبول است که عاری از هرگونه میکروب و آلودگی باشد. تولید‌کنندگان بسته‌ بندی‌های دارویی همواره باید اصلی‌ ترین عملکردهای دارویی را در نظر بگیرند.

 

جعبه دارو

جعبه مقوایی

جعبه‌های دارویی در برابر تراوش مواد مقاوم هستند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند دارو در بسته‌ بندی نفوذ کند. شرکت‌های بسته بندی دارویی حفاظت کامل از محصولات دارویی بعد از بسته‌ بندی را هم تضمین می‌کنند و از کیفیت محصولات دارویی محافظت می‌کنند.

جعبه‌های مقوایی دارو حاوی اطلاعات مفیدی درباره داروی موجود در بسته‌ بندی به مشتری ارائه می‌دهند. اطلاعاتی مانند نام دارو، مقدار تجویز شده، تاریخ انقضا و تعداد داروی موجود در بسته که معمولاً روی جعبه چاپ می‌شوند. اطلاعات چاپی روی جعبه‌های مقوایی باعث سهولت در شناسایی و تشخیص داروهای داخل جعبه می‌شوند.

به طور یقین، طراحی و تولید برچسب و بسته‌بندی در صنعت داروسازی روز به روز توجه بیشتری را به سمت خود جلب می کند. شرکت‌ های بسته بندی دارویی می‌توانند تصویر و ذهنیت بهتری نسبت به برندها ایجاد کنند، روش مصرف داروها را تسهیل کنند و همچنین خطا در مقدار مصرف تجویز شده دارو را به حداقل برسانند.

 

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع بسته بندی مقوایی

 

موارد مهمی که باید در چاپ و تولید جعبه دارو رعایت کرد شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی جعبه بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی
  • کاربرد درست رنگهای خاص برای اعلام هشدار خطر
  • استفاده از فونت بریل برای افراد نابین و کم بینا
  • امکن چاپ اطلاعات مغببر روی جعبه در حین بور از دستگاه بسته بندی
  • استفاده از پلمپ جعبه و مواردی که اصالت کالا را تایید می کند مثل برچسب اصالت کالا، برچسب های حرارتی و ...

 آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید تخصصی طراحی بسته بندی آمادگی انجام انواع سفارشات مشتریان را دارد. برای استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمینه از طریق صفحه تماس با کارشناسان آوین پک ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس: 02632746551

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نکات مهم راجع به جعبه خمیر دندان

نکات مهم راجع به جعبه خمیر دندان

نکات مهم راجع به جعبه خمیر دندان : قبل از پرداختن به این موضوع ، دندان، ساختاری سفید رنگ در درون فک یا دهان است که برای خوردن و جویدن و تکه تکه کردن خوراک مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین باعث زیبایی صورت و لبهای انسان می شوند.

همه ما دندان های سفید و خوشبو می خواهیم و کم و بیش به دنبال بهترین خمیردندان می گردیم  و برای اینکه بدانیم چه خمیردندانی برای ما مناسب است ابتدا باید مواد تشکیل دهنده خمیر دندان را بدانیم و بهترین خمیردندان برای شما خمیر دندانی است که نیاز دهان و دندان شما را برطرف کند.

چاپ جعبه خمیر دندان

چاپ بر روی جعبه، یکی از اساسی ترین نیازها برای عرضه کالا یا محصول است و نوع بسته بندی هم می تواند به عنوان یک بازاریاب عمل کند از این رو بسته بندی مناسب و شکیل در صنایعی همچون آرایشی و بهداشتی مانند جعبه خمیر دندان بسیار قابل اهمیت است زیرا بیننده یا همان مصرف کننده ابتدا شکل و نوع بسته بندی را می بیند و سپس اقدام به خرید میکند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

چاپ جعبه خمیر دندان بیشتر به صورت چاپ افست سه یا چهار رنگ و لمینتی به همراه پوشش یووی است که باعث شکیل شدن جعبه میگردد .همچنین برای جذب مصرف کننده میتوان از چاپ طلا کوب یا نقره کوب کمک گرفت. بعضی از مشتریان به دنبال برند خاصی هستند که قبلا از آن خریده و مصرف کرده اند ولی در کل نوع بسته بندی و چاپ و شکل ظاهری جعبه خمیر دندان برای فروش و بازاریابی نقش اساسی دارد.

نوع مقوا مصرفی جهت تولید جعبه خمیر دندان

همانطور که میدانیم انواع و اقسام مقوا جهت تولید جعبه مقوایی وجود دارد ولی نوع مقوایی که در تولید جعبه خمیردندان استفاده میشود جعبه مقوایی پشت سفید یا جعبه مقوای ایندربورد است. مقوای پشت سفید که همانطور از اسمش پیداست دو طرف آن سفید میباشد و در گرماژ 230ُ، 250، 280، 300، 350، 400 گرم  است همچنین جعبه مقوایی پشت سفید از نظر بهداشتی و ظاهر  مناسب آن از مقوای پشت طوسی بهتر است و دارای سختی و نرمی زیاد است، شفافیت بالایی دارد و دارای  قابلیت چاپ بالا میباشد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

مقوای ایندربرد

مقوای ایندربرد در گرماژهای مختلف وجود دارد و عمدتا در تولید جعبه مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی و جعبه خمیر دندان کاربرد دارد و بیشتر بخاطر اینکه تایید وزارت بهداشت است در محصولات دارویی و بهداشتی که  دارای حساسیت بالایی هستند استفاده میشود و دارای استحکام بالایی نسبت به جعبه های دیگر میباشد.

 

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع جنس آن

 

پس می توان گفت برای مواد غذایی وآرایشی و بهداشتی چون که در تماس مستقیم با کالا میباشند باید از مقوای پشت سفید و مقوای ایندربرد (بهداشتی) استفاده کرد. قابل ذکر است برای چاپ جعبه مقوایی مانند جعبه خمیر دندان بیشتر از گرماژ 270 به بالا استفاده میگردد.

 

جعبه مقوایی

 

گروه تولیدی آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید کارتن و جعبه مقوایی میتواند به شما در امر بسته بندی کالا و محصول تولیدی خود کمک و راهنمایی می نماید. برای راهنمایی بیشتر  از طریق شماره های ذیل با کارشناسان این گروه تماس حاصل فرمایید:

 

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تولید کارتن چاپی و جعبه مقوایی

تولید کارتن چاپی و جعبه مقوایی

تولید کارتن چاپی و جعبه مقوایی : کارتن بسته بندی و جعبه مقوایی چاپی مخصوص انواع کالاها و محصولات مختلف در ابعادهای متفاوت قابل تولید می باشند. چاپ و طراحی لوگو و برند بر روی بسته بندی ها، راهی برای تبلیغات و بیشتر دیده شدن برند می باشد و از این رو میتواند نظر مشتریان را هم به محصول و کالا جلب نمود. جعبه مقوایی برای محصولاتی مانند خرما، انواع داروها ، اسباب بازی ها ، مواد غذای و ... مناسب می باشد.

 

جعبه مقوایی جعبه مقوایی

قیمت بسته بندی کارتنی یا مقوایی

اگر به دنبال قیمت مناسب برای بسته بندی کارتنی و مقوایی هستید در نظر داشته باشید جعبه های مقوایی قیمت کمتری نسبت به جعبه های کارتنی دارند و توصیه می شود نسبت به محصول خود نوع بسته بندی را مد نظر قرار دهید و در این خصوص برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

برای تولید کارتن چاپی و جعبه مقوایی بسته بندی نیازمند مواردی از قبیل ابعاد ، نوع  و طرح بسته بندی میباشد. محصولات کشاورزی، مواد غذایی، خشکبار، پوشاک، کفش ، لوازم الکترونیکی، و... در بسته بندی هایی با مدل های مخصوص خود در بازار عرضه می شوند که دارای چاپ های گوناگونی بر روی کارتن و جعبه از نوع افست، فلکسو و سیلک دارند که نوع چاپ بر قیمت های نهایی بسته بندی تاثیر می گذارد.

 

جعبه مقوایی جعبه مقوایی

 

حفاظت از طراحی ها

تا به حال به این فکر کردید که طراحی بسته بندی شما میتوانه مورد سوء استفاده سودجویان قرار بگیره؟ و اگر نگران محفوظ نماندن طرح هایتان هستید میتونم بهتون یقین بدم به هیچ وج واحد طراحی صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک که با  نظارت مدیریت همراه هست حق هیچ نوع سوءاستفاده از طرح و برند و یا لگوی مشتری را ندارد و این نمونه هایی که در وبسایت مشاهده میکنید نمونه آن را برای هیچ درخواستی تولید نخواهیم کرد و فقط جنبه مشاهده و خلق ایده های دیگر را میتواند در پی داشته باشد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

شرکت کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ و بسته بندی توانسته رضایتمندی مشتریان بسیاری را در رزومه خود ثبت نماید و از این رو جزء بهترین های کارتن سازی در تهران قرار گرفته است و با کسب این رتبه توانسته جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج را هم از آن خود کند و در روز های نزدیک به لطف رضایت مشتریان ، جزء بهترین های کارتن سازی در ایران نام برده خواهیم شد.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

جعبه مقوای دارویی جعبه مقوای دارویی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید عمده جعبه مقوایی کیک و کلوچه

خرید عمده جعبه مقوایی کیک و کلوچه

خرید عمده جعبه مقوایی کیک و کلوچه را می توانید با واحد فروش صنایع کارتن سازی آوین پک تماس حاصل نمایید و پس از ثبت سفارش با قیمت مناسب و دارای توجیه اقتصادی، سفارش خود را میتوانید درب محل کار خود دریافت نمایید. قابل توجه متقاضیان محترم ، جعبه مقوایی قیمت کمتری در بین انواع مختلف بسته بندی ها دارد و برای مشتری از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

 

کارتن کیک و کلوچه جعبه کیک و کلوچه

جعبه مقوایی کیک و کلوچه

خرید عمده جعبه مقوایی کیک و کلوچه، خود باعث تعیین قیمت تمام شده مناسب میشود زیرا تیراژ تولید در جعبه مقوایی کیک و کلوچه یکی از مواردی است که میتواند در محاسبه قیمت نهایی سفارش تاثیر گذار باشد.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

در بحث بسته بندی، قیمت بسیار مهم است که محصول در بازار برای رقابت، قیمت بالاتری از هم رده های خود نداشته باشد و به همین دلیل ساخت جعبه مقوایی بهترین راه حل در بسته بندی کیک و کلوچه به صورت جعبه های مقوایی می تواند باشد.

برای چاپ برند و یا هر طرح دلخواه، چه طرحی که متقاضی همراه خود ارائه دهد و چه طرحی که از واحد طراحی شرکت کارتن سازی آوین پک بخواهد امکان چاپ با هر کیفیتی بر روی جعبه بسته بندی امکان پذیر میباشد. برای سفارش تولید جعبه مقوایی در ابعاد مختلف با ما تماس بگیرید.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

صنایع کارتن سازی آوین پک

شرکت کارتن سازی آوین پک با داشتن بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی از نوع کارتنی و مقوایی ، توانسته از نظر رضایت مشتری جزء بهترین های کارتن سازی در تهران طلقی گردد و از همین رو جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج هم قرار گرفته است. صنایع کارتن سازی آوین پک با دارا بودن دستگاه های مدرن در زمینه بسته بندی انواع محصولات، توانسته با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت تمام شده جعبه و کارتن بسته بندی را به مشتریان خود ارائه دهد و در پی رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان، امیدواریم با عنایت پروردگار در روز های نزدیک جزء بهترین های کارتن سازی در ایران گردد.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تولید جعبه مقوایی مخصوص گز

تولید جعبه مقوایی مخصوص گز

تولید جعبه مقوایی مخصوص گز : گز در اصل از سوغات شهر اصفهان، کرمان، یزد و چهار محال بختیاری است که در انواع مختلف گز آردی، لقمه ایی، شکلاتی، سوهان گزی و ... می باشد. بسته بندی گزها اهمیت زیادی دارد در ابتدا به جهت اینکه در مجاورت هوا و رطوبت قرار نگیرند. جعبه هایی با خاصیت ضد آب و رطوبت و مقاومت بالا به منظور حمل و نقل و صدمات احتمالی قابل  طراحی می باشد.

قیمت کارتن گز

در بعضی موارد قیمت انواع مختلف ورق و کارتن با توجه به تغییرات قیمت ارز تغییر می کند و بیشتر بستگی به نوع مواد اولیه دارد که از جنس ایرانی استفاده شود یا وارداتی، به همین منظور کارشناسان ما قیمت روز کارتن بسته بندی را نسبت به ابعاد مد نظر شما محاسبه می کنند و در زمانی حدودا ده روز کاری جعبه ها را تولید کرده و در دسترس مشتریان قرار میگیرد. یکی از اصلی ترین روش ها برای تبلیغات و جلب نظر مشتری به محصول بسته بندی شیک با طراحی مناسب می باشد چاپ طرح و برند بر روی جعبه مقوایی با رنگ های مختلف انجام پذیر می باشد.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

جعبه گز کارتن گز جعبه گز

تاثیر بسته بندی خلاقانه در فروش

آیا میدانستید بسته بندی بیشترین تاثیر را در فروش دارد؟ بسته بندی خلاقانه به همراه چاپ شکیل میتواند بالاترین اهمیت در جهت فروش را به خود اختصاص دهد. در نظر داشته باشید منطقه عرضه کالا و محصول با نوع شکل بسته بندی و چاپ باید همخوانی داشته باشد یعنی نسبت به فرهنگ یک منطقه و یا موضوعاتی از قبیل میتواند بهانه ای برای نوع طراحی محصول خود خلق کنید که هم یکتا و منحصربفرد باشد و موارد گفته شده را رعایت کرده باشد.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تولید کننده جعبه مقوایی چاپی خرما

تولید کننده جعبه مقوایی چاپی خرما

تولید کننده جعبه مقوایی چاپی خرما : به طور کلی برای تولید جعبه و کارتن خرما ، چه برای بازار داخلی و چه صادراتی، نیازمند ابعاد مناسب ، مشخص کردن نوع چاپ و بسته بندی محصول مورد نظر را میطلبد تا بسته بندی رضایت بخشی را بتوان به مشتری ارائه داد. اگر به دنبال بازخورد خوبی برای بسته بندی محصول خود هستید به موضوعاتی که در این مطلب گفته میشود توجه داشته باشید.

خرما در نواحی گرمسیری کشور برداشت می شود که خواص درمانی بسیاری دارد و فرآورده های بسیار خرما مانند شیره خرما ، نان خرما و ... می باشد که شرکت های مختلفی تولید و عرضه انواع خرما و فراورده های آن  را در دست کار خود را دارند و صادرات این محصول را به کشورهای مختلف انجام می دهند.

تولید جعبه خرما

برای تولید کارتن و جعبه خرما ، متقاضی میتواند طول عرض و ارتفاع بسته بندی خود را در اختیار تولید کننده قرار دهد و سپس در خصوص طرح ،اگر ایده یا نمونه خاصی را  مد نظر دارد میتواند از تولید کننده بخواهد تا آن را در نظر بگیرد در غیر این صورت میتواند طراحی را به واحد طراحی تولید کننده واگذار نماید. در واحد طراحی پس از دریافت اطلاعات اولیه طرح از مشتری، طراح نمونه اولیه را طراحی کرده و با هماهنگی مشتری و اعمال تغییرات مورد نیاز در صورت لزوم و پس از تایید مشتری ، طرح نهایی برای چاپ به واحد چاپخانه ارسال میگردد. پس از پایان تولید با هماهنگی مشتری در صورت موافقت مشتری سفارشش برای وی ارسال میگردد.

 

جعبه خرما جعبه خرما جعبه خرما

انواع مختلف خرما

انواع مختلف خرما پیارم، مضافتی، خاصویی، شاهانی و ... با کیفیت بالا در بازار به فروش می رسند و رقابت بین تولیدکنندگان زیاد می باشد. بسته بندی محصولات خرما در کارتن ها و جعبه مقوایی با چاپ مخصوص با هزینه مناسب را آوین پک انجام می دهد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن خرما

 

جعبه مقوای خرما

جعبه مقوایی با وزن سبک و چاپ افست، راهی برای جلب نظر مشتری می باشد. این نوع جعبه ها با مدل های مختلف بیشتر قابل تولید می باشند و در همین راستا نمونه جعبه های کشویی شیک بوده و بیشتر جلب توجه می نمایند. با ایجاد لایه سلفونی استحکام بیشتری به جعبه ها داده میشود و خاصیت ضد آب بودن و دور از رطوبت بودن بسته بندی ها برای محصولات خوراکی مانند خرما اهمیت زیادی دارد که میتواند در نوع جنس بسته بندی این مورد را هم لحاظ نمود.

 

جعبه خرما جعبه خرما

طراحی سه بعدی بسته بندی خرما

برای چاپ بر روی جعبه ها می توان طراحی را به صورت سه بعدی هم انجام دهیم و سپس در صورت تایید، انواع چاپ به صورت افست، فلکسو و سیلک انجام می شود. اگر به دنبال مشاوره جهت طراحی بسته بندی محصول خود میگردید میتوانید به صورت رایگان در این خصوص از اطلاعات کارشناسان صنایع کارتن سازی آوین پک مطلع گردید.

 

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

قیمت کارتن خرما

موارد تعیین کننده قیمت جعبه و کارتن خرما از جمله ابعاد بسته بندی ، تعداد تیراژ ، نوع چاپ و بسته بندی  از مهم ترین ها آنها میباشند که شرکت کارتن سازی آوین پک با دارا بودن مدرن ترین دستگاه های بسته بندی توانسته تعیین کننده مناسب ترین قیمت بسته بندی در میان بهترین های کارتن سازی در تهران قرار گیرد. اگر به دنبال بسته بندی خلاقانه با قیمت مناسب هستید میتوانید از کارشناسان آوین پک در خصوص این خصوص اطلاعات کسب نمایید.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید و ساخت کارتن و جعبه کفش

خرید و ساخت کارتن و جعبه کفش

خرید و ساخت کارتن و جعبه کفش در سایزها و ابعاد مختلف را می توانید از آوین پک بخواهید زیرا در نظر داشته باشید کفش  برای اینکه جایگاهش را به درستی در بازار پیدا کند باید با بسته بندی شیک و خلاقانه وارد بازار شود و حتما باید در جعبه مخصوص خود قرار گیرد. معمولا تولیدی های مختلف با برندهای مخصوص به خود کفش های را وارد بازار می کنند. این تولیدی ها  میتوانید برای هر نوع کفش تولید شده نام ، لوگو و طراحی مناسب در نظر گرفته ، سپس آن را به بازار عرضه کند و با این کار چند برند را در بازار رواج دهد تا سود بهتر و بیشتری به دست آورد.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

کارتن کفش کارتن کفش

 

جعبه کارتن کفش

جعبه و کارتن مخصوص به کفش می بایست طوری باشد که قیمت مناسبی داشته باشد تا در قیمت نهایی کفش تاثیر بسزایی نداشته باشد. کارتن ها به صورت لمینتی و چاپی می توانند برند مخصوص تولیدی کفش را به نمایش بگذارند. طراحان آوین پک به صورت سه بعدی طراحی جعبه را با رنگو برند دلخواه مشتری به صورت دیجیتالی و به صورت فیزیکی روی یکه جعبه نمونه طراحی می کنند و در صورت تایید مشتری، موارد اولیه برای چاپ تهیه و  آماده شود و بعد قالب سازی انجام صورت میپذیرد و د پایان کارتن کفش مورد تایید به تولید رسیده و برای مشتری ارسال میگردد. جهت سفارش و تحویل کارتن حداقل بین یک هفته تا ده روز کاری زمان را باید در نظر بگیرید.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

کارتن کفش کارتن کفش

صنایع کارتن سازی

شرکت کارتن سازی ، جعیه سازی ، چاپ و بسته بندی آوین پک ، دارای تیم متخصص کارتن ساز ، جعبه سازی ، طراحی و بسته بندی خلاقانه در نظر دارد برای تمام محصولات متقاضان، جهت عرضه به بازار داخلی و  صادرات به بازارهای خارجی بهترین طراحی و بسته بندی را انجام دهد. اگر میخواهید محصول شما هم از بهترین طراحی و بسته بندی با کمترین قیمت برخوردار باگردد همین حالا با کارشناسان صنایع کارتن سازی آوین پک تماس حاصل نمایید.

صنایع کارتن سازی آوین پک با تکیه بر علم روز بسته بندی و خلاقیت ، توانسته در بیش از یک دهه فعالیت خود رضایت تمامی مشتریانش را جلب نماید و با کسب این افتخار جزء بهترین های کارتن سازی در تهران به شمار آمده است و از این رو جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج هم قرار گرفته است و به لطف پروردگار در روز های آتی جزء بهترین های کارتن سازی در ایران قرار خواهد گرفت.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰