جعبه و کارتن بسته بندی ماسک یک بار مصرف صورت که اصطلاحا ماسک یک بار مصرف پزشکی هم بهشون میگن رو میتونید در ابعاد گوناگول سفارش بدید. در تصویر بالا جعبه مقوایی کوچیک 50 عددی رو میبینید که شبیه به جعبه دستمال کاعذی هستش رو  هم میتونید 50 عدد در نظر بگیرید و هم میتونید جعبه مقوایی 100 عددی در نظر بگیرید این بستگی به نوع درخواست شما تولید کننده محترم دارد.

 

 بیشتر بدانید: چگونگی براورد قیمت کارتن بسته بندی

ابعاد حدودی یک عدد ماسک

ابعاد ماسک های یکبار مصرف پزشکی به صورت معمول در عرض و طول 9 تا 10 الی 18 تا 16 میباشند. ابعاد ماسک ها متعدد هستید ما اینجا ابعاد کلی را برای شما قرار دادم و ابعاد میانگین ماسک یک بار مصرف بزرگسالان 9 الی 17/5 میباشد. ابعاد ماسک یک بار مصرف کودکان هم میانگین بین 8 در 12 در بیشتر مواقع در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشد ما در صفحه جعبه و کارتن بسته بندی ماسک با هدف رسیدن به ابعادی برای مشخص شده سایز جعبه، ابتدا از سایز یک عدد ماسک شروع کردیم تا به ابعاد جعبه و کارتن بسته بندی ماسک برسیم و همچنین این ابعاد با ابعاد پارچه ماسک که برای تولید در نظر میگیرند متفاوت است برای به دست آورد ابعاد پارچه ماسک برای تولید باید چین خوردگی ها یا به اصطلاح شیارهایی بر روی ماسک در نظر میگیرند را به ابعاد های گفته شده اضافه کنید. طول که تغییر نمیکند میتوانید 6 سانت به عرض ها اضافه کنید تا 3 تا چین خوردگی را شامل شود.

ابعاد جعبه مقوای 50 و 100 عددی

با در نظر گرفتن ابعاد یک ماسک در خیلی راحت میتوان به ابعاد جعبه مقوا بسته بندی ماسک رسید و حدودا برای 50 عدد ماسک، ابعاد 10 در 18 در ارتفاع 8 میتونه مناسب ترین باشه و با رعایت همین قانون میتونید ابعاد جعبه بسته بندی 100 عددی ماسک رو هم به دست بیارید و اصطلاحا به در این ابعاد جعبه ها را، بچه جعبه می گویند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

ابعاد کارتن مادر ماسک یکبار مصرف پزشکی

همان طور که از ابعاد جعبه های 50 تای و 100 تای ماسک که اصطلاحا بچه جعبه گفته میشود مطلع شدید حالا میتونید با در نظر گرفتن ابعاد بچه جعبه و مشخص کردن اینکه چه تعدادی میخوایید در کارتن مادر، بچه جعبه قرار بگیرد ابعاد کارتن مارد شما به دست می آید.

اصولا هر 20 یا 40 تا از بچه جعبه های ماسک رو در یک کارتن مادر در نظر میگیرند در 20 تایی 4 ردیف 5 تایی را در نظر بگیرید که 2 به 2 بر روی هم هستند مطابق تصویری که در ابتدای صفحه قرار داده شده است.

کارتن مادر بسته بندی ماسک یکبار مصرف

صنایع کارتن سازی آوین پک

گروه چاپ و بسته بندی آوین پک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه تولید جعبه کارتن و جعبه مقوا بسته بندی به همراه انواع چاپ آنها، برای محصولات داخلی و خصوصا صادراتی با مدرن ترین دستگاه های چاپ و بسته بندی توانسته حضور پر رنگی در صنعت بسته بندی داشته باشد.

مدیران آوین پک، توجه به کسب رضایتمندی مشتریان را در بالاترین صدر توصیه می نمایند زیرا مشتریانشان را جزئی از سهام داران شرکت میدانند. در همین راستا کسب عنوان نخست در گروه بهترین های کارتن سازی تهران از نگاه مشتری را از آن خود کرده و همچنین در صدر بهترین های کارتن سازی در کرج از جهت تولید بهترین جعبه های با کیفیت صادراتی دیده میشود. 

 

وبسایت رسمی کارتن سازی آوین پک

 

لینک تماس با ما