کارتن پستی کیبوردی، لپ تاپی و چهاردرب؛ خرید در تهران و کرج

همه ی شما تجربه ی خرید از فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور را داشته و با کارتن هایی که مختص پست است، روبه رو شده اید. با گرایش مردم به سمت فضای مجازی، خریدهای  پستی نیز افزایش یافته و این مسئله، زیاد شدن تولید کارتن های پستی را به همراه دارد. احتمالا تاکنون این سوال برایتان پیش آمده که این گونه کارتن ها در چه نوع مدل، سایز و چاپ، طراحی و تولید میشوند که در ادامه ی مقاله به این ابهامات پاسخ خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مدل های کارتن های پستی

همراهان عزیز، مدل های کارتن پستی در بعضی مواقع میتواند به نسبت ویژگی های محصول تغییر نماید زیرا این کارتن ها  به غیر از جنبه نگهداری از محصول، پتانسیل بالایی  در خصوص تبلیغات و  برندیگ دارد. 

مسلما اولین موردی که در کارتن های پستی به چشم می خورد، طرح و مدل کارتن است. مدل های کارتن های پستی باید به قدری جذاب و در عین حال مستحکم  باشد تا در حین حمل و نقل دچار ضربه نشده و سالم به دست مشتری برسد  تا او با دیدن جعبه ای سالم و طرحی ماندگار، احساس خوبی درونش نقش نهد.

مدل های مختلفی از کارتن های پستی  در صنعت کارتن و جعبه سازی تولید و طراحی میشود  که انتخاب آنها گاهی بر اساس ویژگی محصول و در مواردی برای راحتی مشتری انتخاب میگردد. در این مقاله سعی داریم به سه مدل از پرکاربردترین آن ها از جمله: چهاردرب، کیبوردی و لپ تاپی بپردازیم.

 کارتن چهار درب

کارتن چهار درب (کارتن آمریکایی)همان کارتن معمولی بوده که دارای چهار درب در بالا و چهاردرب در بخش زیرین کارتن است  از مقرون به صرفه ترین کارتن ها به شمار می رود و نسبت به سایر کارتن ها استفاده ی بیشتری از آن می شود.  دلیل استفاده زیاد این کارتن نسبت به سایر کارتن ها ، قیمت مناسب و  زمان کم در تولید را به خود اختصاص داده است.

از مزیت های این نوع کارتن میتوان به سطح استفاده بی حد و مرز آن اشاره کرد یعنی این که هیچ محدودیتی برای بسته بندی کالاها و اجناس مختلف ندارند و از این مدل کارتن بهترین بهره برداری  میشود.

مدل کیبوردی  

این نوع مدل از کارتن های پستی که  کیبوردی نام دارد، دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه های احتمالی است. اگر از دسته افراد دوستدار محیط زیست هستید لازم است این نکته را بدانید که جنس کارتن های کیبوردی به گونه ای طراحی شده که به محیط زیست هیچ گونه آسیبی نمیرساند.

کارتن کیبوردی هم چنین می تواند به عنوان یک تبلیغات طولانی برای شرکت سازنده به کاررود. علاوه براین موضوع، این کارتن ها مطابق با قوانین و شرایط پستی طراحی می شوند و حمل و نقل آسانی دارند. 

 مدل لپ تاپ

این مدل از کارتن های پستی ، به طور صد در صدی، دستگیره دارند و درب آن از سمت بالای کارتن باز میشود. این مطلب را در نظر بگیرید که شما میتوانید هر کدام یک از مدل هایی را که در بالا ذکر کردیم را به صورت سفارشی داشته باشید. تا به اینجا، در مورد انواع مدل های کارتن های پستی صحبت کردیم در ادامه  می خواهیم در مورد چاپ و سایز این دسته از کارتن ها اطلاعاتی به دست بیاوریم.

انواع چاپ در کارتن های پستی 

چاپ و طرح بر روی کارتن سبب جلب توجه مشتری شده و هر چه چاپ زیبا تر و پر محتوا تر باشد،  متقاضی بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که در برخی از این کارتن ها به علت هزینه بر بودن چاپی صورت نمیگیرد و این سبب عدم شناخته شدن  کارتن می شود. در ادامه می خواهیم  به دو نوع از کارآمد ترین آنها  بر روی کارتن های پستی اشاره کنیم : چاپ عمومی و چاپ سفارشی.

 چاپ عمومی

چاپ عمومی بر روی کارتن های پستی به این گونه است که فقط همان علامت پست ایران را دارد در نتیجه باعث عدم معرفی شدن کارتن مورد نظرشده و هم چنین جنبه ی تبلیغاتی بودن را نیز نخواهد داشت  زیرا علامت و طرحی بر روی کارتن وجود ندارد که بخواهد چیزی را نشان دهد .

 چاپ سفارشی

چاپ سفارشی طبق سلیقه و لوگوی پیشنهادی که شما مشتری عزیز مد نظر دارید ، صورت می گیرد. شما می توانیم به اندازه بودجه ای  که تعیین کرده ایم نوع چاپ، طرح، لمینتی بودن یا نبودن و سایر این  موارد را تعیین  کنیم. همراهان گرامی، باتوجه به مواردی که در بالا در مورد انواع مدل ها و چاپ ها صحبت کردیم، شما میتوانید مدل و چاپ مد نظرخود را با توجه به سلیقه ی شخصی خود، سفارش دهید.

  سایز های کارتن های پستی

کارتن های پستی از لحاظ  سایز به دو بخش تقسیم میشوند : کارتن پستی عمومی و کارتن پستی سفارشی که در ادامه ی مقاله، به هر یک از آنها خواهیم پرداخت . قبل از مشاهده ی این نه اندازه از کارتن های  پستی، این مطلب رابه خاطرداشته باشید که کارتن هایی با عنوان پست ایران از نوع چاپ دار و ساده ها از نوع بدون چاپ هستند. 

کارتن عمومی خود به نه بخش تقسیم میشوند :  

1 سایز یک پست ایران و ساده  10*10*15

2 سایز دو پست ایران و ساده 10*15*20

3 سایز سه پست ایران و ساده  15*20*20

4 سایز چهار پست ایران و ساده  20*20*30

5 سایز پنج پست ایران و ساده  20*25*35

6 سایز شش پست ایران وساده 20*25*45

7 سایز هفت پست ایران و ساده  25*30*40

8 سایز هشت پست ایران و ساده  30*40*45

9 سایز نه پست ایران و ساده  35*45*55  

 کارتن های سفارشی

در کارتن های سفارشی مشتری ابعاد خاص خود را نسبت به محصول دارد و طبق سلیقه ی خود سفارش می دهد یعنی دست شما در این نوع کاملا باز است و با توجه به  اطلاعاتی که از قبل در مورد کالای خود به دست آورده اید، میتوانید جعبه ی مد نظر را سفارش دهید.  در ضمن شما میتوانید هر یک از مدل هایی که در بالا ذکر شد را به صورت سفارشی داشته باشید.

امیدواریم در این مقاله اطلاعات کافی و مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم . کارتن های پستی همانطور که قبلا  اشاره کردیم در  مدل های چهار درب، کیبوردی، لپ تاپی هستند که هر کدام کارایی و نقش خاص خود را دارند. همچنین، کارتن های پستی از نوع سفارشی نیز وجود دارند که میتوانید  طرح مدنظر خود را بر روی آن پیاده سازی کنید.

و از انواع چاپ در این  نوع کارتن میتوان به چاپ عمومی و سفارشی اشاره کرد که البته در بعضی از مواقع اصلا چاپی صورت نمیگیرد و به اصطلاح کارتن بدون چاپ گفته می شود. هم چنین در مورد سایز بندی کارتن های پستی صحبت کردیم که نوع عمومی آن شامل نه مدل سایز و نوع دیگر آن که سفارشی بود، صحبت کردیم . برای اطلاعات بیشتر از قیمت کارتن های پستی میتوانید از کارشناسان فروش ما، مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با کارتن سازی آوین پک در تماس 1720-9100-021 باشید.