صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

کارتن سازی, جعبه سازی, صنایع چاپ و بسته بندی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جعبه کارتن دستگاه کارتخوان | پایانه فروش - پوز pos

جعبه کارتن دستگاه کارتخوان pos سیار

جعبه کارتن دستگاه کارتخوان میتواند در معمولی ترین حالت یک جعبه با کیفیت کارتن متوسط و بدون چاپ باشد و در متوسط ترین حالت می تواند با با کیفیت مقوا نسبتا بهتر و با چاپ فلکسو انجام شود و در بهترین حالت میتواند با چاپ لمینت و سلفون شده تولید گردد. برای آشنای با این موارد و مشاهده تصاویر آنها بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کارتن پستی | سایز و مراحل سفارش آن

کارتن پستی

کارتن پستی یکی از هزاران مدل زیر شاخه های صنعت بسته بندی می باشد و مدتهاست در کنار انواع بسته بندی های کارتنی، استقبال بسیاری از آن شده است. بیشترین مصرف این نوع کارتن، در اداره پست ها و کسب و کارهای آنلاین بوده است و هر روزه به تعداد متقاضیان این نوع بسته بندی افزوده می شود. در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با انواع کارتنهای پستی آشنا نماییم.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بسته بندی کارتنی بهتر است یا کارتن پلاست؟

کارتن و کارتن پلاست

کارتن یا سایر جعبه های بسته بندی همچون جعبه های چوبی، پلاستیکی و کارتن پلاست ها را در ادامه مورد بررسی قرار داده و قصد داریم در این مقاله شما را با مزایا و معایب آنها آشنا کرده تا بتوانید به نسبت محصول خود بهترین بسته بندی را انتخاب نمایید. هر چند بسته بندی های که فقط از جنس کارتن و مقوا ساخته می شوند بهترین و به قیمت ترین بسته بندی های شناخته شده هستند که به علت قیمت تمام شده دارای توجیه اقتصادی، تولید انواع جعبه در سایز ها و مدل های مختلف بدون محدودیت، تولید در تیراژ انبوه در کمترین زمان و چاپ روی آن که مهمترین موضوع در فروش و بازاریابی محصول به حساب می آید را در آن میتوانید داشته باشید.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰