صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

کارتن سازی, جعبه سازی, صنایع چاپ و بسته بندی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

کارتن بسته بندی مربا و عسل

کارتن بسته بندی مربا و عسل

سفارش کارتن بسته بندی مربا و عسل با ابعاد و مدل های مختلف در صنایع کارتن سازی آوین پک امکانپذیر است. جعبه کارتن و جعبه مقوای بسته بندی برای محصولاتی از خانواده مربا و عسل به صورت کارتن سه لایه و پنج لایه و با رعایت گرماژ مقوا در خصوص مقاومت مورد نیاز مورد نیاز جهت جا به جایی آسان آنها میتواند مناسب باشد.قیمت تمام شده کارتن بسته بندی می بایست به صورتی باشد که بر روی قیمت مربا تاثیر چندانی نگذارد.

عکس های بسته بندی مربا و عسل

بسته بندی کارتنی یا مقوایی مربا و عسل میتواند به صورت تکی یا به صورت گروهی ساخته شود و این موضوع به نسبت منطقه ارائه محصول باید تصمیم گیری شود. در تصاویر زیر میتوانید بعضی از نمونه کارتن های بسته بندی این نوع محصولات را مشاهده کنید.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

چاپ کارتن و بسته بندی

چاپ روی بسته بندی ها به صورت افست، فلکسو و سیلک راهی برای تبلیغات برند کارخانه و محصول می باشد. برای سفارش تولید، مدل و اندازه محصول را به صورت طول، عرض و ارتفاع در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا استعلام قیمت بسته بندی شما صورت پذیرد.

 

قیمت کارتن و بسته بندی

برای استعلام قیمت جعبه کارتنی و یا جعبه مقوای بسته بندی خود میتوانید از راه های زیر اقدام کنید.

1- از منوی بالای و قسمت تماس با ما، با کارشناسان ما در تماس باشید.

2- توسط چت آنلاین

3-فرم استعلام قیمت در منو

کارتن مادر بسته بندی

مقاومت کارتن ها برای تحمل وزن کالاها می تواند مورد آزمایش قرار بگیرد. یعنی پس از ثبت سفارش یک نمونه بسته بندی طبق اطلاعات دریافتی از متقاضی، تولید میشود تا مقاومت و ابعاد بسته بندی بررسی گردد و پس از تایید، وارد مرحله تولید انبوه می شویم.

 

وبسایت رسمی کارتن سازی آوین پک

 

لینک تماس با ما 

 

کانال تلگرام جعبه بسته بندی آوین پک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جعبه بسته بندی کیت کرونا

جعبه بسته بندی کیت کرونا

جعبه بسته بندی کیت کرونا برای بازار داخل یا صادرات آن به کشورهای که درگیر ویروس کرونا (کووید 19) هستند این روز ها بسیار پر تقاضا بوده و نیاز آن به صورت چشم گیر احساس میشود. با تقاضای بیش از پیش کشورهای که با درصد بالایی از شیوع ویروس کرونا درگیر هستند باعث شده متخصصین در تمام دنیا به فکر تولید این کیت بیوفتند و  در ایران هم شرکت های دانش بنیان توانسته اند این کیت را تولید و روانه بازار های خارجی نمایند.

 بیشتر بدانید: چگونگی براورد قیمت کارتن بسته بندی

جعبه بسته بندی کیت کرونا

برای طراحی و تولید جعبه کارتن کیت کرونا مواردی را باید مدنظر قرار داد، ابتدا باید ابعاد جعبه بر اساس ابعاد کیت کرونا مشخص گردد تا کیت به راحتی درون جعبه قرار گیرد. سپس باید بر اساس وزن کیت تشیخص کرونا جنس کارتنی و یا مقوایی برای آن در نظر گرفته شود تا بتواند وزن کیت کرونا را به سادگی تحمل کند یعنی به اصطلاح جعبه بسته بندی نسبت به وزن محصول مقاوم باشد و در مرحله بعد باید نوع چاپ جعبه بسته بندی رو مشخص نمود که انواع چاپ را میتوانید در همین صفحه کمی پایین تر مورد بررسی قرار دهید. اینها بعضی از مهمترین مواردی هستند که برای شروع تولید جعبه بسته بندی کیت تشخیص کرونا و یا هر جعبه بسته بندی دیگر نیاز است.

نگهدارنده یا هولدر جعبه بسته بندی کیت کرونا

نگهدارنده یا هولدر جعبه بسته بندی کیت کرونا یا جعبه هر محصول دیگه، بودنش به اجبار و حیاتی نیست. کار هولدر در جعبه های بسته بندی، نگهداری از محصول و باعث لق نزدن محصول درون بسته بندی هستش که این امر باعث میشه در جابجای، محصول درون جعبه بسته بندی لق نزده و از پیامدهای دیگر جلوگیری کند.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

انواع چاپ کارتن بسته بندی

چاپ و بسته بندی در صنعت کارتن سازی، پیشرفت بی شماری داشته و از این رو صنعت چاپ کارتن با توجه به تاثیر مفیدش در فروش کالا و محصولات در تلاش بوده و هست تا روزانه در پی وسعت و گسترش این صنعت باشند در لینک های زیر میتوانید با انواع چاپ کارتن و مقوا در بسته بندی ها  آشنا شوید.

چاپ افست

چاپ فلکسو

چاپ سیلک

 بیشتر بدانید: نمونه های جعبه کارتنی و جعبه مقوایی انواع محصولات در چاپ های مختلف

مشارکت آوین پک در جلوگیری از شیوع کرونا

شرکت کارتن سازی آوین پک جزء اولین کارتن سازها در صنعت چاپ و بسته بندی ایران است که توانسته درصد کوچکی در جلوگیری شیوع بیش از حد ویروس کرونا را با مشارکت شرکت های دانش بنیان  تولید کیت تشخیص کرونا سهیم باشد به طوری که در کمترین زمان ممکن و با در نظر گرفتن حداقل هزینه های تولید، جعبه بسته بندی را طراحی نموده و تحویل نماید به طوری که پس از ثبت سفارش تولید جعبه بسته بندی کیت کرونا و یا جعبه تمام محصولاتی که میتوانند در قطع زنجیره ویروس کرونا تاثیر گذار باشند، این مجموعه تولیدات در دست کار خود کنار گذاشته و تولید این جعبه بسته بندی های این چنین  را بلافاصله شروع نموده تا هر  چه سریعتر بتواند این محصول به دست هم وطنان و  بشریت برساند.

لوگوی جدید2 کارتن سازی آوین پک

درباره کارتن سازی آوین پک

گروه کارتن سازی، چاپ و بسته بندی آوین پک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه بسته بندی جعبه کارتنی و جعبه مقوایی برای انواع کالا ها و محصولات جهت عرضه به بازار داخلی و صادرات به بازارهای خارجی با دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی آماده عقدقرار داد با تولید کنندگان و تجار محترم میباشد.

شرکت آوین پک از سال 1384 با اهمیت دادن به رضایتمندی مشتریان خود و در دستور کار قرار دادن آن در بالاترین سطح کیفیت، منجر شده جزء بهترین های کارتن سازی تهران بشمار آید و همچنین در صدر گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده شود که این افتخار و جایگاه را مدیون اعتماد مشتریان خود می باشد.

کانال تلگرام جعبه بسته بندی آوین پک

 

وبسایت رسمی کارتن سازی آوین پک

 

لینک تماس با ما 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جعبه و کارتن بسته بندی دستکش

جعبه و کارتن بسته بندی دستکش

جعبه و کارتن بسته بندی دستکش دارای ابعادی نزدیک به ابعاد های جعبه دستمال کاغذی است. جعبه و کارتن بسته بندی دستکش میتواند 50 تایی 100 تایی یا 200 تایی  دسکش را در خود جایی دهد و بر حسب بازار هدف میتوان تعداد مورد نظر را انتخاب نمود.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

ابعاد جعبه بسته بندی دستکش

اگر به تصویر بالا خوب توجه داشته باشید دو نمونه جعبه مقوایی دستکش رو براتون انتخاب کردیم که دست راستیه 200 عدد دستکش رو پوشش میده و دست چپیه 50 عدد دستکش رو تو خودش جا داده و حالا ابعاد 200 تایه  10 در 20 در ارتفاع 9/5 هستش و 50تایه 10 در 20 در ارتفاع 4 سانتیمتر هستش.

ابعاد گفته شده ابعادی استاندارد نیست و با یک سانت هم بالا و پایین میتوان به جعبه و کارتن بسته بندی دستکش دست پیدا کرد فقط در نظر داشته باشید اگر ابعاد خیلی کوچکتر از فضای تعداد مورد نظر دستکش باشد جعبه بسته بندی شما اصطلاحا شکم داده و دستکش، بسته بندی شما را دفورمه میکند.

 

 بیشتر بدانید: چگونگی براورد قیمت کارتن بسته بندی

ابعاد کارتن مادر دستکش

همان طور که در تصویر ابتدا صفحه مشاهده نمودید کارتن مادر یکی از مدل های دستکش به نام لاتکس (latex) قرار داده شده که در حالت عمومی 10 تا جعبه دستکش 100 تایی میتونه باشه که تصویرش رو ما براتون قرار دادید تا ببینید.

این تعداد هم میتواند بر اساس تعداد تغییر کند یعنی میتواند برای جعبه های 200 عددی 10 تا در نظر گرفت برای جعبه های 100 عددی 12 تا در نظر گرفت و برای جعبه های 50 عددی 20 تا جعبه تو هر کارتن مادر در نظر گرفت.

برای به دست آوردن ابعاد دقیق کارتن مادر دستکش، پس از مشخص نمودن تعداد بچه جعبه های دستکش که قراره درون کارتن مارد جایی بگیرن خیلی راحت بر اساس ابعاد جعبه های کوچک و تعداد آنها، ابعاد کارتن مادر دستکش بدست می آید.

 

وبسایت رسمی کارتن سازی آوین پک

 

لینک تماس با ما 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جعبه و کارتن بسته بندی ماسک

جعبه و کارتن بسته بندی ماسک

جعبه و کارتن بسته بندی ماسک یک بار مصرف صورت که اصطلاحا ماسک یک بار مصرف پزشکی هم بهشون میگن رو میتونید در ابعاد گوناگول سفارش بدید. در تصویر بالا جعبه مقوایی کوچیک 50 عددی رو میبینید که شبیه به جعبه دستمال کاعذی هستش رو  هم میتونید 50 عدد در نظر بگیرید و هم میتونید جعبه مقوایی 100 عددی در نظر بگیرید این بستگی به نوع درخواست شما تولید کننده محترم دارد.

 

 بیشتر بدانید: چگونگی براورد قیمت کارتن بسته بندی

ابعاد حدودی یک عدد ماسک

ابعاد ماسک های یکبار مصرف پزشکی به صورت معمول در عرض و طول 9 تا 10 الی 18 تا 16 میباشند. ابعاد ماسک ها متعدد هستید ما اینجا ابعاد کلی را برای شما قرار دادم و ابعاد میانگین ماسک یک بار مصرف بزرگسالان 9 الی 17/5 میباشد. ابعاد ماسک یک بار مصرف کودکان هم میانگین بین 8 در 12 در بیشتر مواقع در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشد ما در صفحه جعبه و کارتن بسته بندی ماسک با هدف رسیدن به ابعادی برای مشخص شده سایز جعبه، ابتدا از سایز یک عدد ماسک شروع کردیم تا به ابعاد جعبه و کارتن بسته بندی ماسک برسیم و همچنین این ابعاد با ابعاد پارچه ماسک که برای تولید در نظر میگیرند متفاوت است برای به دست آورد ابعاد پارچه ماسک برای تولید باید چین خوردگی ها یا به اصطلاح شیارهایی بر روی ماسک در نظر میگیرند را به ابعاد های گفته شده اضافه کنید. طول که تغییر نمیکند میتوانید 6 سانت به عرض ها اضافه کنید تا 3 تا چین خوردگی را شامل شود.

ابعاد جعبه مقوای 50 و 100 عددی

با در نظر گرفتن ابعاد یک ماسک در خیلی راحت میتوان به ابعاد جعبه مقوا بسته بندی ماسک رسید و حدودا برای 50 عدد ماسک، ابعاد 10 در 18 در ارتفاع 8 میتونه مناسب ترین باشه و با رعایت همین قانون میتونید ابعاد جعبه بسته بندی 100 عددی ماسک رو هم به دست بیارید و اصطلاحا به در این ابعاد جعبه ها را، بچه جعبه می گویند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

ابعاد کارتن مادر ماسک یکبار مصرف پزشکی

همان طور که از ابعاد جعبه های 50 تای و 100 تای ماسک که اصطلاحا بچه جعبه گفته میشود مطلع شدید حالا میتونید با در نظر گرفتن ابعاد بچه جعبه و مشخص کردن اینکه چه تعدادی میخوایید در کارتن مادر، بچه جعبه قرار بگیرد ابعاد کارتن مارد شما به دست می آید.

اصولا هر 20 یا 40 تا از بچه جعبه های ماسک رو در یک کارتن مادر در نظر میگیرند در 20 تایی 4 ردیف 5 تایی را در نظر بگیرید که 2 به 2 بر روی هم هستند مطابق تصویری که در ابتدای صفحه قرار داده شده است.

کارتن مادر بسته بندی ماسک یکبار مصرف

صنایع کارتن سازی آوین پک

گروه چاپ و بسته بندی آوین پک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه تولید جعبه کارتن و جعبه مقوا بسته بندی به همراه انواع چاپ آنها، برای محصولات داخلی و خصوصا صادراتی با مدرن ترین دستگاه های چاپ و بسته بندی توانسته حضور پر رنگی در صنعت بسته بندی داشته باشد.

مدیران آوین پک، توجه به کسب رضایتمندی مشتریان را در بالاترین صدر توصیه می نمایند زیرا مشتریانشان را جزئی از سهام داران شرکت میدانند. در همین راستا کسب عنوان نخست در گروه بهترین های کارتن سازی تهران از نگاه مشتری را از آن خود کرده و همچنین در صدر بهترین های کارتن سازی در کرج از جهت تولید بهترین جعبه های با کیفیت صادراتی دیده میشود. 

 

وبسایت رسمی کارتن سازی آوین پک

 

لینک تماس با ما 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰