جعبه و کارتن شیرینی

جعبه و کارتن شیرینی و بسته بندی خلاقانه آن باعث می شود مشتری تمایل بیشتری برای تهیه شیرینی برند شما داشته باشد. اگر بسته بندی شیرینی به نحوی باشد که بتواند نظر مشتری را برای چند لحظه به خود جلب کند و با کمی توضیحات فروشنده در خصوص کیفیت محصول تا ۹۸ درصد فروش محصول قطعی است. در ضمن اگر در خصوص قیمت به نسبت رقبا هم بررسی های لازم صورت گرفته باشه فروش به ۱۰۰ درصد نزدیک می شود. در ادامه با ما باشید تا بیشتر از سیاست فروش مطلع و با انواع نمونه جعبه های شیرینی آشنا گردید.

سوالات جعبه شیرینی

جنس جعبه و کارتن شیرینی چیست؟

جنس جعبه و کارتن شیرینی بستگی مدل و مقدار وزن جعبه شیرینی دارد ولی در کل از جنس مقوای ایندربرد و پشت طوسی و مقوا کرجی استفاده می شود در بعضی موارد هم از جنس کارتن استفاده می شود.

چاپ و طرح روی جعبه شیرینی آیا مهم است؟

نوع چاپ به صورت لمینتی و معمولی می باشد و چاپ روی جعبه مقوایی و یا کارتنی به غیر از پوشش دادن بحث تبلیغات، می توان از آن به عنوان معرفی محصول استفاده نمود و توضیحات و تصاویری که می تواند بر روی جعبه چاپ نمود.

قیمت جعبه شیرینی ها آیا متفاوت است؟

بله قیمت جعبه های بسته بندی شیرینی بر اساس مدل ، نوع چاپ و ابعاد جعبه بسته بندی می تواند متفاوت باشد.

جعبه شیرینی از کجا بخرم و سفارش بدم؟

جعبه شیرینی رو با در نظر گرفتن ابعاد و نوع مدل و طرح آن می توانید با کارشناسان ما از صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

چطوری نمونه از جعبه ای که می خواهیم سفارش بدیم رو ببینیم؟

پس از ثبت سفارش کارتن و جعبه با اطلاعاتی که نسبت به جعبه در اختیار ما می گذارید یک نمونه لیزی برای تست ابعادی برای شما ساخته می شود.

جعبه شیرینی فانتزی

جعبه فانتزی

تاثیر صنعت بسته بندی در فروش

بسته بندیها با داشتن لباس مناسب می توانند جلب توجه ویژه ای داشته باشند. مقدار و درصد این جلب توجه ناشی از میزان قوی بودن طراحی و چاپ روی جعبه است. در تصویر بالا یکی از نمونه های این محصول را با شما به اشتراک گذاشتیم حالا خودتون رو در جایگاه مشتری قرار دهید به نظر شما کدام بسته بندی بالا بیشتر نظرات را جلب می کند؟ با نمایش این تصویر و نمونه های بسته بندی شیرینی و شکلات مورد نظرتان به دیگران و مطرح کردن سوال فوق میتوانید در حد بالای به بازخورد یک جعبه در جامعه دستیابی داشته باشید.

دست یابی به یک بسته بندی مناسب

ابتدا محل عرضه محصول را شناسانی کرده سپس بازدیدی از فروشگاههای منطقه مورد نظر داشته باشید تا بسته بندی کارتنی یا مقوایی محصول رقیب را یافته و بررسی نمایید. این بررسی میتواند قیمت تمام شده بسته بندی و محصول را مشخص نموده و شما را به درست یابی قدرت خرید آن جامعه یا منطقه نزدیک نماید. وقتی قدرت خرید و نوع سلیقه منطقه مشخص گشت حالا میتوانید با خیال راحت مقدار هزینه بسته بندی را کنار گذاشته و بر اساس آن پیش سفارش ساخت جعبه شیرینی و شکلات را انجام دهید. با این کار جامعه هدف و رقبای خود را آنالیز نموده و با اعتماد به نفس بالای برای ارائه محصولتان آمادگی کسب خواهید کرد.

جعبه و کارتن بسته بندی شیرینی

جعبه کارتن طلق دار

درباره کارتن سازی آوین پک

گروه تولیدی صنعتی آوین پک دارای چند دهه تجربه در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی انواع محصولات داخلی و صادراتی را با بهترین کیفیت ساخت در رزومه خود دارد که میتوانید از لینک تصاویر نمونه کارهای کارتن سازی و جعبه سازی شرکت دیدن نمایید.

شرکت کارتن سازی آوین پک آماده عقد قرارداد در زمینه تولید انبوه انواع بسته بندی های کارتنی و مقوایی در طرح ها و چاپ های مختلف با نازلترین قیمت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از واتساپ واحد فروش اقدام نمایید.

واتساپ آوین پک