کارتن دوچرخه

کارتن دوچرخه در اکثر مواقع با چاپ فلکسو تولید میشود و در شرایط خاص با چاپ افست به صورت لمینتی ساخته میشود. برای کارتن دوچه از کارتن ۵ یا ۷ لایه استفاده می شود که که بیشتر مواقع از کارتن ۵ لایه استفاده شده است. در ادامه میخواهیم شما را با انواع کارتن بسته بندی دوچرخه آشنا نماییم.

کارتن بسته بندی دوچرخه

یکی از ابعاد پر کاربر کارتن های بسته بندی دوچرخه ۱۱۰*۳۵*۲۰ می باشد ولی چون برند های گوناگون دوچرخه، سایز های مختلفی دارد پیشنهاد می شود پس از اطمینان از ابعاد برند، اقدام به سفارش کارتن دوچرخه نمایید. مثلا دوچرخه سایز ۲۸ یک برندی با برند دیگر متفاوت می باشد. سایز لاستیک ها، تنه، فرمون و یا صندقی دوچرچه، قسمت هایی است که میتواند سایز یکنواختی نداشته باشد.

ابعاد و سایز

  • ۶۱*۳۲*۲۲
  • ۱۴۰*۷۰*۲۰
  • ۱۵۰*۹۰*۳۰

 بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی ۱۰ نمونه موفق

کارتن دوچرخه

دوچرخه به نوعی در تمام دنیا شناخته شده است و به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل استفاده می شود. دوچرخه برای انسان و محیط زیست بسیار پر اهمیت می باشد و به همین دلیل در اکثر کشورها مردم خود را تشویق به استفاده از دوچرخه می نمایند و مسیرهای خاصی را برای عبور مرور آنها استفاده می کنند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از ۲ دقیقه

رکاب زدن دوچرخه برای سلامتی انسان بسیار مفید بوده و باعث می شود تا تن انسان در راز مدت از سطح سلامتی بالای برخوردار باشد. امروزه به نوعی در تمام کشورها ورزش دوچرخه سواری در سطح های مختلف برگزار می شود. این چون دارای طرفدار بسیاری بوده در بعضی از کشورها مسابقات جهانی دوچرخه سواری برگزار می کنند.

کارتن دوچرخه

بیشتر بدانید: اهمیت بسته بندی در صادرات کالا

انواع جعبه کارتن دوچرخه

بسته بندی دوچرخه به سمت بسته بندی کارتنی رو به حرکت است و این نوع بسته بندی برای محصول فوق به صورت بدون چاپ، چاپ دار و لمینتی با ترکیب های متفاوتی از کارتن تولید میشود. انتخاب نوع کارتن دوچرخه تا حدودی سلیقه ای و یا ایده پردازی می باشد و تا حدودی هم بر حسب نیاز محصول و مقصد ارسال در نظر گرفته می شود.

کارتن های دوچرخه

بیشتر بدانید: نمونه عکس جعبه های بسته بندی کارتنی و مقوایی انواع محصولات

بسته بندی دوچرخه

برای رسیدن به بسته بندی مطلوب و با قیمت مناسب و در عین حال رعایت کیفیت خواسته شده، می بایست با کارشناسان کارتن سازی و جعبه سازی که تجربه فراوانی دارند مشورت به عمل آید تا به بهترین شکل برای بسته بندی این محصول سازوکاری براورد گردد تا خروجی همانی باشد که انتظار می رفت.

بسته بندی دوچرخه

بیشتر بدانید: کارتن یا سایر جعبه های بسته بندی؟کدام بهتر است؟

کارخانه کارتن سازی آوین پک

صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک با تمام مشکلات تولید و تامین مواد اولیه و دستگاه های مورد نیاز، توانسته با گرد هم آوری افراد متخصص در زمینه طراحی، تولید و چاپ جعبه های کارتنی و مقوایی، مرغوب ترین بسته بندی را با نازلترین قیمت در اختیار تولید کنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محترم قرار دهد. آوین پک با به کار گیری ماشین آلات و تجهیزات به روز صنعت چاپ و بسته بندی در تلاش است تا نام کالای ایرانی را با بسته بندی بی نظیر روانه بازارهای اروپایی و خارجی نمایید.

تماس با ما 1919-9100-026