صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

کارتن سازی, جعبه سازی, صنایع چاپ و بسته بندی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ساخت جعبه خرما

ساخت جعبه خرما و کارتن خرما صادراتی و داخلی در ابعاد های مختلف، در گروه کارخانجات آوین پک با بهترین کیفیت طراحی و چاپ می گردد. محصولات پر فروش مواردی را رعایت میکنند که در ادامه به آنها می پردازیم و همچنین با عکس جعبه خرما های متعدد آشنا میشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کارتن بسته بندی خرما

کارتن بسته بندی خرما یکی دیگر از راه های بسته بندی این محصول با ارزش میباشد خصوصا در صادرات  تاثیرات بسیاری داشته که میتوانید از زبان تجار محترمی که در زمینه صادرات خرما فعالیت دارند صحت این موضوع را بررسی کنید در ادامه میخواهیم با انواع کارتن بسته بندی خرما برای بازار داخلی و صادراتی را معرفی کنیم.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بسته بندی خرما صادراتی

بسته بندی خرما صادراتی

کفی جعبه خرما

بسته بندی خرما صادراتی یکی از مواردی است که تاثیر بسیاری در بالا بردن فروش آن دارد. در نظر داشته باشید برای در دست داشتن بازار بهتر است محصول خود را درجه بندی کرده و در بسته بندی های مختلف به بازار هدف ارائه کنید زیرا این کار باعث میشود جعبه خرما های مختلف با انواع کیفیت و نام مختلف وارد بازار کنید. در ادامه با ما همراه باشید…

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جعبه خرما مضافتی صادراتی

Mazafati date box Export

جعبه خرما مضافتی صادراتی یکی از فعالیت های صنایع کارتن سازی و بسته بندی آوین پک می باشد. طراحی ، ساخت و فروش در کیفیت های متنوع و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر بود و نازلترین قیمت به تمام نقاط کشور امکان ارسال وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰