جعبه کارتن دستگاه کارتخوان pos سیار

جعبه کارتن دستگاه کارتخوان میتواند در معمولی ترین حالت یک جعبه با کیفیت کارتن متوسط و بدون چاپ باشد و در متوسط ترین حالت می تواند با با کیفیت مقوا نسبتا بهتر و با چاپ فلکسو انجام شود و در بهترین حالت میتواند با چاپ لمینت و سلفون شده تولید گردد. برای آشنای با این موارد و مشاهده تصاویر آنها بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

  

نمونه کارتن دستگاه کارتخوان سیار

قبل از اینکه به صورت تخصصی در خصوص تولید جعبه کارتن بسته بندی دستگاه POS صحبت کنیم میخواهیم شما را با تعدادی از نمونه تصاویر کارههای تولید شده در این زمینه آشنا نموده و در مورد آنها صحبت کرده و مزایا و معایب آنها را برایتان بازگو کنیم و سپس به موضوعات و روش های رسیدن به یک بسته بندی ایده آل بپردازیم.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از ۲ دقیقه

کارتن دستگاه پوز سیار

برای رسیدن به یک کارتن بسته بندی شکیل و بی نقص با توجه به ابعاد دستگاه کارتخوان سایز جعبه آن براورد می گردد. اگر میخواهید جعبه فیت محصولتان باشد باید با کمترین بادخور میلیمتری را برای آن در نظر گرفت تا کالا درون محصول لق نزند تا از بازی کردن آن جلوگیری شود. اگر میخواهید جعبه ای اصولی برای دستگاه کارتنخوان سیار تان داشته باشید می بایست درون جعبه نگهدارنده ای هم در نظر بگیرید در اصطلاح کاری به آن هولدر یا مقسم کارتن گفته می شود. هولدر کارتن، نگهدارنده محصول در جعبه بحساب می آید. با توجه به عکس کارتن زیر بهتر می توانید به ارزش آن درون جعبه پی ببرید.

جعبه کارتن دستگاه کارتخوان pos با منقسم

دستگاه پایانه فروش (pos)

کلمه pos به انگلیسی مخفف Point of Sale می باشد که به معنی نقطه فروش یا صندق های فروشگاهی طلقی می شود. تاریخچه پیدایش آن در خارج از کشور در سال ۱۹۷۴ میلادی در یکی از فروشگاه های معروف مواد غذایی برمیگردد و از سال ۱۳۸۴ در کشور ایران کم کم با ایجاد زیر ساخت ها شروع این کار توسط چند شرکت داخلی در دستور کار قرار گرفت.

دستگاه های کارت خوان بی سیم سیار توسط یک عدد سیم کارت و با اتصال به اینترنت، امکان کار کردنشان فراهم می شود و دارای باطری قابل شارژ هستند تا سیار بودنشان را میسر کند و دستگاه های کارتخوان ثابت که امکان سایر بودن در آنها وجود ندارد با یک خط تلفن می توانند شروع به کار کنند و مصرف برق خود را از طریق کابل، به صورت مستقیم توسط پریز برق می توانند دریافت کنند.

بیشتر بدانید: سیر تکامل بسته بندی محصولات از گذشته تا به امروز

انواع دستگاه پوز از نظر ارتباطی کدام هستند؟

۱- Dial-up POS : ارتباط از طریق خط تلفن
۲– GPRS POS : ارتباط در بستر جی پی ار اس مخفف General Packet Radio Service می باشد (سرویس بسته امواج رادیویی)
۳– LAN POS : بستر شبکه محلی LAN با سرعت تراکنش بسیار بالا
۴- Bluetooth POS : این بستر بر پایه تکنولوژی بلوتوث عمل می کند و قادر است تا شعاع ۲۰ الی ۲۵ متری، عملیات تراکنش انجام دهد.
۵- (PC-POS) : این بستر با اتصال به انواع نرم‌افزارهای فروشگاهی، مرحله ورود مبلغ توسط مشتری یا صندوق‌دار را حذف کرده و از بسیاری از خطاهای انسانی، جلوگیری می‌کند و فقط نیاز است مشتری مبلغ پرداختی را مشاهده و در صورت درست بودن رمز خود را وارد نمایید.
۶- (M-POS) : این بستر نسل جدیدی از دستگاه‌های کارتخوان با ابعاد بسیار کوچک و جیبی بوده که با استفاده از اپلیکیشن ها، خدمات پرداخت انجام میگردد. این نوع پایانه فروش دارای رسید کاغذی نمی باشد و تاییدیه پرداخت توسط پیامک اانجام می پذیرد
۷- (Wi-Fi) : این نوع پایانه فروش در بستر بیسیم بوده که برای برقراری اارتباط نیاز به Wi-Fi دارد که در یک شعاع حدودا ۳۰ متری قابل استفاده به صورت سیار است.

پر کاربردترین دستگاه pos کدام است؟

پاسخ به این سوال نمیتواند دقیق باشد زیرا در کذشته دستگاه های کارت خوان ثابت رو بورس بودند ولی الان دستگاه های سیار بیسیم سیم کارتن خور که در بستر اینترنت کار می کنند رو بورس هستند و تقاضای آن روز به روز بیشتر می شود و همچنین در فروشگاه ها پی سی پوز ها بهترین گزینه هستند.

چه نوع جعبه کارتنی برای بسته بندی دستگاه کارتخوان مناسب تر است؟

با توجه به عکس کارتن بالا که منقسم ها نمایش داده است بهترین پیشنهاد جعبه کارتن دستگاه کارتخوان با منقسم است که باعث نگهداری اجزای گوناگون دستگاه pos می شود و نوع بسته بندی به نسبت سایز بسته بندی کارتنی این محصول شکیل تر و جذاب تر و همچنین پر تقاضا تر بوده.

بیشتر بدانید: چگونگی براورد قیمت جعبه و کارتن بسته بندی

چاپ و بسته بندی آوین

مجموعه بزرگ آوین پک تجارب کاری خود را با چند دهه تولید در زمینه کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی در نظر دارد با عموم متقاضیان و همچنین مشتریانش به اشتراک بگذارد در همین راستا، مدیران آوین پک در پی ایجاد فضایی هستند تا مراحل تولید جعبه و کارتن را از فراهم کردن انواع مواد اولیه تا ساخت جعبه کارتن را به صورت مجازی و حضوری برای دید عموم فراهم آورند.

شرکت آوین پک از نگاه مشتری جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و کرج شناخته شده است و این جایگاه را بعد از خداوند متعال مدیون اعتماد مشتریان خود می باشد و در همین راستا عوامل این مجموعه در تلاش هستند تا جایگاه بهترین بسته بندی و کارتن سازی در ایران را از آن خود کنند و با این هدف روزانه با تفکری جدید تر در صنعت چاپ و بسته بندی کار خود را شروع می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر

می توانید با کارشناسان گروه چاپ و بسته بندی آوین پک تماس حاصل نمایید. ۱۹۱۹ ۹۱۰۰ ۰۲۶