صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

کارتن سازی, جعبه سازی, صنایع چاپ و بسته بندی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جعبه کارتن پرتقال | نارنگی | لیمو | گریپ فروت

جعبه کارتن پرتقال

جعبه کارتن پرتقال ، نارنگی ، لیمو (شیرین، ترش) و گریپ فروت بر اساس حجم تعداد یا وزنی که قرار است ارائه شود سایز های گوناگونی می توانند داشته باشند. میوه های نام برده شده از یک خانواده بوده و سرشار از ویتامین c می باشند که یکی از مهمترین دلایلش برای مصرف مداوم این میوه، بالا بودن ارزش غذایی آن است. در ادامه با انواع جعبه کارتن های بسته بندی این میوه برای صادرات و یا عرضه به میدان تره بار آشنا می شوید.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جعبه لمینتی

جعبه کارتن لمینتی و غیر لمینتی

جعبه لمینتی در صنعت کارتن سازی یک فراینده بسته بندی کارتنی و مقوایی محسوب می شود. در ادمه هم جعبه لمینتی چیست را مختصر توضیح خواهیم داد و با مشاهده تصاویر انواع جعبه لمینتی و غیر لمینتی، بسته بندی لمینتی را بهتر درک خواهید شد و هم محاسبه قیمت جعبه لمیتنی را برایتان توضیح خواهیم داد. در آینده جعبه کارتن های لمینتی در کشورهای در حال توسعه جایگزین جعبه های کارتن پلاست خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جعبه و کارتن شیرینی

جعبه و کارتن شیرینی

جعبه و کارتن شیرینی و بسته بندی خلاقانه آن باعث می شود مشتری تمایل بیشتری برای تهیه شیرینی برند شما داشته باشد. اگر بسته بندی شیرینی به نحوی باشد که بتواند نظر مشتری را برای چند لحظه به خود جلب کند و با کمی توضیحات فروشنده در خصوص کیفیت محصول تا ۹۸ درصد فروش محصول قطعی است. در ضمن اگر در خصوص قیمت به نسبت رقبا هم بررسی های لازم صورت گرفته باشه فروش به ۱۰۰ درصد نزدیک می شود. در ادامه با ما باشید تا بیشتر از سیاست فروش مطلع و با انواع نمونه جعبه های شیرینی آشنا گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بسته بندی رستورانی و فست فودی

بسته بندی رستورانی و فست فودی

بسته بندی رستورانی و فست فودی از جنس کارتن و مقوا در طرح های و مدل های مختلف با انواع چاپ برای گسترش برند و تبلیغ محصول می تواند یکی از بهترین گزینه های بسته بندی غذای بیرون بر و یا کارتن پک غذا باشد زیرا قیمت بسته بندی کارتنی و مقوایی فست فود در مقابل بسته بندی های دیگر به صرفه تر و با ظاهری شکیل تر می تواند باشد. در ادامه با نمونه مختلفی از بسته بندی های غذای رستورانی آشنا می شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سفارش کارتن خشکبار صادراتی

سفارش کارتن خشکبار صادراتی را در هر کجای کشور ایران هستید را می توانید با یک تماس ثبت سفارش کرده و پس از تولید برای شما به آسانی ارسال نماییم. کارتن خشکبار صادراتی باید دارای مدل های متنوع روز دنیا باشد تا با رقبای دیگر خود بتواند به سادگی رقابت و پیروز شود. در این مقاله میخواهیم شما را با کارتن های خشکبار داخلی و صادراتی آشنا نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فروش عمده جعبه و کارتن میوه

جعبه میوه صادراتی

فروش عمده جعبه و کارتن میوه صادراتی با بهترین قیمت و کیفیت نیازمند رعایت ویژه گی های مورد نیاز یک بسته بندی مناسب می باشد. در ادامه شما را با علل تاثیر خرید عمده جعبه و کارتن میوه صادراتی در قیمت آن را برای شما تشریح خواهیم نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ صادراتی و معمولی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد تا مرغدار محترم بتواند برند مرغداری خود را روی آن چاپ نمایید. در بعضی موارد هم اگر کارتن بدون چاپ در کارتن تخم مرغ استفاده میشود. اگر مقاومت و استقامت کارتن و ترکیبات آن برایتان مهم است پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سوالات متداول بسته بندی مقوایی

سوالات متداول بسته بندی مقوایی

سوالات متداول بسته بندی مقوایی برای آن دسته از بازدید کنندگانی مفید می باشد که محصولشان وزن نسبتا سبکی دارد. در صنعت جعبه سازی یکی از موضوعاتی که بسته بندی خلاقانه به سمت آن هدایت شد جعبه های مقوایی بود. جعبه مقوایی میتواند ایندبرد، پشت طوسی ، گلاسه یا تحریر باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰