بسته بندی مخصوص خشکبار : به خشکبار در زبان انگلیسی (nuts ناتس) گفته میشود که این محصول را می بایست در بسته بندی مناسب قرار داد که از خیس شدن و … محفوظ بماند. برای تبلیغ انواع خشکبار توسط شرکت های مختلف در بازار رقابتی، باید خشکبار را در بسته بندی های مناسب با طرح خلاقانه و شیک قرار داد.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

خرید و فروش جعبه کارتن آجیل کارتن بسته بندی خشکبار
جعبه خشکبار کارتن خشکبار پسته

 

کارتن خکشکبار

بسته بندی مخصوص خشکبار ، انواع مختلف با جنس های متفاوت دارد که قیمت های هر کدام نسبت به نوع جنس ، چاپ و تعداد تیراژ مشخص می گردد. آوین پک طراحی کارتن و یا جعبه بسته بندی را انجام می دهد و سفارش عمده کارتن را می گیرد و پس از پایان تولید، برای مشتری ارسال می نماید.

برای عرضه بسته بندی بجا در یک منطقه خاص باید مواردی را در نظر بگیرید از جمله شهر یا کشوری که میخواهید صادرات یا عرضه خشکبارتان را انجام دهید در مرحله بعد طبق وضعیت اقتصادی و فرهنگی آن منطقه طراحی را از طراحان آوین پک بخواهید و اگر بسته یندی خاصی مدنظرات است و یا اینکه ایده خاصی دارید آن را مستوانید با واحد بسته بندی شرکت در میان بگذارید تا با مشاوره و استفاده از تجارب بیشن یک دهه شرکت، به بسته بندی نهایی خاص دست پیدا کنید و مواردی از این قبیل که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در ساعات اداری با شرکت آوین پک تماس حاصل نمایید یا از قسمت چت آنلاین سوالات خود را مطرح کنید.

در ضمن اگر این مطلب را خارج از ساعت کاری مطالعه میکنید و سوالی برایتان پیش آمده میتوانید در قسمت چت آنلاین نام و شماره تماس خود به همراه سوالتان وارد نمالیدد تا کارشناسان شرکت در اسرع وقت جهت پاسخ به سوالتان با شما تماس حاصل نمایند.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک

آیا میدانستید صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک متشکل از بهترین متخصصین کارتن سازی ، جعبه سازی ، طراحی و بسته بندی بروز می باشد؟ آیا میدانستید این شرکت با دارا بودن دستگاه های مدرن تولید و بسته بندی مرغوب، جایگاه نخست بهترین های کارتن سازی در تهران را از نظر رضایت مشتری با رعایت کیفیت و قیمت مطلوب، کسب نموده است؟

شرکت آوین پک این جایگاه را مدیون مشتریان خود دانسته و از این رو جزء بهترین های گروه کارتن سازی در کرج قرار گرفته و به لطف پروردگار و مشتریان محترم در روز های پیش رو جزء بهترین های کارتن سازی در ایران منصوب خواهد گشت.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی