کارتن بسته بندی خرما یکی دیگر از راه های بسته بندی این محصول با ارزش میباشد خصوصا در صادرات  تاثیرات بسیاری داشته که میتوانید از زبان تجار محترمی که در زمینه صادرات خرما فعالیت دارند صحت این موضوع را بررسی کنید در ادامه میخواهیم با انواع کارتن بسته بندی خرما برای بازار داخلی و صادراتی را معرفی کنیم.

  

کارتن بسته بندی خرما

کارتن بسته بندی خرما میتواند ابعاد متفاوتی داشته باشد و این ابعاد بر اساس تعداد جعبه هایی که قرار است درون آن قرار گیرد قابل مشخص است. کارتن خرماها به صورت معمولی و لمیتی با کارتن 3لایه و 5لایه تولید می شود.

 بیشتر بدانید: نمونه های جعبه خرما بازار داخلی و صادراتی

3لایه و 5لایه بودن کارتن مجدد باز میگردد به تعداد جعبه هایی که درون آن قرار میگرد یا به عبارتی به میزان وزنی که قرار است کارتن تحمل کند. در ادامه با انواع تصاویر کارتن خرما های آشنا میشوید.

مشاهده تصاویر بیشتر در وبسایت رسمی....

 بیشتر بدانید: استعلام آنلاین جعیه و کارتن بسته بندی

جعبه خرما

خرما از محصولات با ارزش است که هم در بازار داخلی و هم خارجی طرفداران زیادی دارد. انواع مختلف خرما از جمله مضافتی ، پیارم ، کبکاب ، خاصویی ، شاهانی و غیره را در شهرهای جنوبی کشور عزیزمان ایران میتوان یافت. این محصول به کشورهای مختلفی صادر می شود و برای قوی وارد شدن به بازار خرما نیاز است به بسته بندی خرما اهمیت ویژه ای شود.

مشاهده تصاویربیشتر در وبسایت رسمی....

صحبت پایانی بسته بندی خرما

اگر دارای برند یا شرکت خاصی هستید بهتر است بسته بندی متناسب با ساختار شرکت یا برند خود بر روی کارتن خرما یا جعبه خرما در نظر گرفته شود زیرا بسته بندی مناسب دارای چند ویژه گی میباشد در ابتدا باعث جذب نگاه مشتری میشود و جنبه تبلیغاتی برای نام شرکت شما را هم میتواند پوشش دهد و پایان باعث به نمایش گذاشت ارزش محصول و مصرف کننده در طراحی با کیفیت نهفته است و اینها موارد تاثیر گذار در افزایش فروش محصول بوده و میباشد.

 بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی 10 نمونه موفق

کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

اگر به دنبال جعبه و کارتن بسته بندی خرما هستید ، اگر به دنبال بسته بندی صادراتی هستید ، اگر کیفیت بسته بندی و قیمت تمام شده آن برای شما مهم است ، اگر دنبال طراحی خاص و خلاقانه می گردید بهتر است بدانید صنایع بسته بندی آوین پک از سال ۱۳۸۴ با چندین گروه مجرب ورق ساز ، کارتن ساز ، جعبه ساز و همچنین با کاربلدترین متخصصین طراحی ، چاپ و بسته بندی کار خود را به صورت جدی شروع نمود.

آیا میدانستید تا به امروز ، مدیران چاپ و بسته بندی آوین پک باید رضایتمندی مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کنند و همچنین باید آن را در الویت کارشان قرار دهند. از این رو کارتن سازی آوین پک توانسته جزء محبوب ترین های کارتن سازی تهران قرار گیرند و در همین راستا در صدر بهترین های جعبه سازی و کارتن سازی در کرج از نگاه مشتری قرار گرفته است و این افتخار را مدیون مشتریان خود میدانند و هر روز در پی ایجاد سازوکاری برای بالاتر بردن کیفیت میباشند.

اگر قسمت سفارش کارتن و جعبه بسته بندی برای محصول خود را دارید میتوانید از مسیر های زیر اقدام نمایید.

۱- صفحه تماس با ما

2- از طریق چت آنلاین در ساعات کاری

3- از طریق واتساپ