کارتن آماده در بیشتر موارد به تعداد و ابعاد محدودی یافت میشود. در این مقاله میخواهید از انواع کارتن های آماده صحبت کنیم از چگونگی ثبت سفارش کردن جعبه و کارتن بسته بندی ، از انواع چاپ بسته بندی ، از استعلام قیمت کارتن و جعبه بسته بندی و همچنین مراحل مزایا و معایب بسته بندی.

کارتن اماده و یا کارتن های آماده در ابعاد بسیار گوناگون نمیتواند وجود داشته باشد زیرا ابعاد کارتن های آماده از یک سری ابعاد عمومی پیروی میکند این عمومی بود دلیل بر مورد مصرف قرار گرفتن برای بسته بندی همه محصولات نیست.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کارهای بسته بندی انواع محصولات

 

کارتن آماده

 

در بعضی از مصارف مثل بسته بندی مواد غذایی و یا بسته بندی میوه و صیفی جات و غیره جعبه کارتن بسته بندی عمومی وجود دارد و ۹۹ درصد این نوع جعبه کارتن ها چاپ ندارند و در موارد انگشت شمار کارتن آماده چاپ دار تولید میشود.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

ابعاد کارتن آماده

ابعاد کارتن اماده مثلا (طول و عرض) ۱۵*۳۰٫۵ در ارتفاع ۲۰٫۵ سانتیمتر با کارتن ۵ لایه به تعداد محدود و (طول و عرض) ۱۹*۲۰ در ارتفاع ۱۰ cm با کارتن سه لایه به تعداد محصول آماده میباشد. پیشنهاد میشود ابعاد مورد نیاز محصول خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا ظرف ۴۸ نهایتا ۷۲ ساعت کارتن آماده شما تولید و اماده ارسال میگردد.

 

 بیشتر بدانید: انواع چاپ بسته بندی

کارتن آماده میوه و صیفی جات

به کارتن های اماده ، کارتن عمومی هم گفته میشود مثلا در کارتن عمومی میوه صیفی جات به مرور زمان که در ابعاد متعددی کارتن برایشان تولید صورت گرفته است بعضی ابعاد به صورت ابعاد عمومی و پرکاربرد شناخته شده اند.

 

 بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی ۱۰ نمونه موفق

 

کارتن آماده میوه و صیفی جاتکارتن عمومی میوه و صیفی جات

 

 

کارتن آماده کفش

اگر به دنبال کارتن آماده کفش هستید میتوانید از جعبه هایی مشابه تصویر زیر استفاده کنید در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم جعبه کفش محصول خود سفارش دهید تا طبق نیاز محصول شما طراحی و تولید صورت پذیرد.

 

 بیشتر بدانید: ۴ اشتباه در طراحی و تولید بسته بندی

 

کارتن آماده کفشکارتن عمومی کفش

 

قیمت کارتن آماده

به دلیل عدم ثبات مواد اولیه نمیتوان قیمتی را درج نمود و اگر در وبسایت های دیگر مبلغی را مشاهده میکنید مبالغ واقعی نیستند. پس پیشنهاد میشود بعد از در نظر گرفتن ابعاد کارتن و جعبه بسته بندی از طریق مراحل زیر با ما جهت استعلام قیمت کارتن در تماس باشید.

۱- صفحه تماس با ما

۲- صفحه استعلام قیمت آنلاین کارتن و جعبه

۳- از طریق چت آنلاین در ساعات کاری

۴- از طریق واتساپ

کارتن سازی آوین پک

اگر به دنبال کارتن اماده محصول خاصی هستید میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آوین پک تماس حاصل نمایید. آوین پک متشکل از مجرب ترین متخصصین کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی تشکیل شده است و برای تولید محصولات خود از مجهزترین دستگاه های این صنعت بهره مند میباشد تا بسته بندی با بهترین کیفیت و نازالترین قیمت به دست مشتری برساند.

در همین راستا کارتن سازی آوین پک در صدر بهترین های کارتن سازی تهران از نظر مشتری قرار گرفته  و همچنین جزء لیست بهترین های کارن سازی در کرج دیده میشود و این جایگاه را مدیون اعتماد مشتریان خود میداند.