خرید کارتن بسته بندی ضد آب :  قبل از توضیح در خصوص این نوع کارتن بسته بندی، بهتر است بدانید که می توانید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در کارتن سازی آوین، کارتن بسته بندی ضد آب محصول خود را ثبت سفارش کنید تا در هر مکانی که هستید با کمترین هزینه برای شما متقاضی محترم ارسال گردد.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین انواع جعبه و کارتن بسته بندی

 

کارتن بسته بندی ضد آب کارتن بسته بندی ضد آب

کارتن بسته بندی ضد آب

کارتن های بسته بندی  ضد آب، دوام خیلی خوبی در مقابل رطوبت دارند و برای نگهداری انواع مختلف میوه ها، خرماها ، خشکبارها و دیگر مواد خوراکی کاربرد مفیدی دارند. کارتن های لمینتی با طرح و چاپ مخصوص برند مشتری، به صورت دایکاتی، مقوایی با ورق های مخصوص سه لایه، پنج لایه در ابعاد مختلف با قیمت مناسب به سفارش مشتری در تیراژهای مختلف تولید می شود.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

کارتن بسته بندی ضد آب کارتن بسته بندی ضد آب

 

برای خرید کارتن بسته بندی ضد آب ، جعبه و کارتن بسته بندی با استفاده از کامپیوتر ، طرح سه بعدی اولیه را برای متقاضی محترم طراحی و قیمت تمام شده یک کارتن بسته بندی را  محاسبه و در صورت تمایل، مشتری می تواند ثبت سفارش تولید را انجام دهد. پس از ثبت سفارش و آماده شدن کارتن یا جعبه بسته بندی ، شرکت آوین پک با روابطی که طی بیش از یه دهه با باربری ها و ترمینال های مسافر بری بدست آورده میتواند با قیمت مناسب، بار مشتری محترم را در هر شهری یا منطقه ای که هست برایش ارسال نماید.

 

کارتن بسته بندی ضد آب کارتن بسته بندی ضد آب

 

 

صنایع بسته بندی آوین پک پس از یک دهه فعالیت توانسته مجموعه ای شاخص را در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی انواع محصولات برای بازارهای داخلی و صادرات کالا به بازار های خارجی با رعایت استاندارد های بسته بندی اروپایی گرد هم آورده و با این سیاست توانسته جزء بهترین های کارتن سازی در تهران را از آن خود کند و کسب این مقام را مدیون اعتماد مشتریان خود می داند و با افزایش رضایت مشتریان خود توانسته در گروه بهترین های کارتن سازی در کرج ، در صدر قرار گیرد.

 

 تماس با ما

 

چت آنلاین در پایین گوشه سمت چپ وبسایت