جعبه غذای بیرون بر : بسته بندی همبرگر و ساندویچ جزء اولین و پرطرفدار ترین بسته بندی های فست فود است. جعبه غذای بیرو بر در طرح ها و ابعاد مختلف و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری طراحی و عرضه می گردد.

جعبه غذای بیرون بر و ویژگی های حائز اهمیت در طراحی

سایز نان و محتویات داخل ساندویچ، همه و همه در ابعاد و طراحی جعبه غذا نقش اساسی دارند. یکی از پرکاربردترین انواع بسته بندی، بسته بندی غذای بیرون بر مخصوص رستوران ها و فست فود ها است. جعبه های پیتزا، سیب زمینی، ظرف های بیرون بر و… که طراحی و چاپ مناسب و با کیفیت آنها اهمیت فوق العاده ای در تامین رضایت مشتری خواهد داشت.

نکته ای که در طراحی جعبه غذای بیرون بر مهم است این است که حس تازگی و لذیذ بودن غذا را به مخاطب انتقال دهد و در عین حال از سرد شدن و خمیر شدن غذا جلوگیری کند. بسته بندی خود تاثیر به سزایی در جلب مشتری و افزایش فروش در بازار دارد.

در واقع شما با استفاده از تکنیک های روانشناسی رنگ، می توانید روی ذهن مشتریان اثر مثبت بگذارید. زمانی که مشتریان شما با بسته بندی های زیبا و جذابی روبه رو شوند، حس خوبی برایشان ایجاد شده و هیجان بیشتری برای باز کردن آن و اشتهای بیشتری برای میل نمودن غذا ها دارند.

بیشتر بدانید: جعبه مواد غذایی و نکات مربوط به طراحی و تولید

طراحی جعبه غذای بیرون بر

اولین نکته ای که در طراحی جعبه غذای بیرون بر باید به آن توجه کرد، برخورداری از استحکام کافی می باشد. جعبه، نایلکس و پاکت هایی که برای قرار دادن غذا از آن استفاده می شود باید توانایی نگه داشته مواد غذایی و نوشیدنی را داشته باشند. اگر جعبه غذا استحکام لازم را نداشته باشد باعث آسیب رسیدن به محتویات درون بسته می شود. همچنین برای نوشیدنی ها باید جعبه ای را در نظر گرفت که مقاومت لازم را داشته باشد و مانع از سرریز شدن آن شوند.

بسته بندی مواد غذایی  بیرون بر باید به صورتی باشد که با خود محصول همخوانی داشته و برای زمان استفاده آسان و سریع بتوان آن را خارج کرد. نکته ای که در طراحی جعبه غذا مهم است بهداشتی بودن آن است و اینکه یک لایه محافظ روی آن کشیده شود تا قسمتهای چاپ شده رابطه مستقیم با غذا نداشته باشند.

غذا

طراحی جعبه غذای کلاسیک

علاوه بر غذای فست فود، غذا های کلاسیک هم درون جعبه سرو می شوند. مردم دارای زائقه های گوناگونی هستند و علاوه بر طعم غذا به نحوه ی چگونگی بسته بندی و ارسال آن توجه می کنند و برای زیبایی نیز هزینه می کنند.

رستورانهای بسیاری در سراسر کشور به این نکته پی برده اند و غذای خود را درون جعبه و سینی های مقوایی سرو می کنند.هنگامی که شما غذا را با یک بسته بندی زیبا و شکیل به مشتری خود تحویل می دهید، مشتری این حس احترام را درک می کند و غذایی را که برایشان فرستاده اید با احترام از شما دریافت کرده و جزء مشتریان وفادار شما می شوند.

بسته بندی غذای کلاسیک

کاور مقوایی غذا که نیز یکی از انواع بسته بندی های پر طرفدار تولید شده است. ارزان و اقتصادی ست و برای انواع کسب و کارهایی که قصد رشد و توسعه دارند پیشنهاد می شود. کاور بسته بندی را نیز می توان با تنوع بسیار بالایی تولید کرد.

 

صنایع کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی کارتنی ، بسته بندی جعبه مقوایی و همچنین انواع چاپ بسته بندی محصولات و کالاها مختلف، توانسته رضایتمندی مشتریان خود را در بالاترین سطح کسب نماید و در این راستا جزء بهترین های کارتن سازی در تهران شناخته شده است و همچنین جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده میشود.

برای طراحی جعبه غذاهای بیرون بر از طریق صفحه تماس با کارشناسان آوین پک ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی