کارتن کرفس مدل های متعددی دارد که بعضی آنها را در این صفحه میتوانید ملاحظه بفرمایید. بسته بندی کرفس نسبت به محل عرضه کالا متفاوت هست و قبل از سفارش کارتن کرفس بهتر از مکان ارسال این صیفی جات با ارزش را مشخص کنیم.

بسته بندی کرفس صادراتیبسته بندی کرفس صادراتی

کرفس

آیا میدانستید در کشوری مثل هند یک لیوان یک لیتری آب کرفس تازه به چه قیمتر فروخته میشود؟آیا میدانستید آب کرفس باعث شفای بعضی از بیماری هاست و بخاطر همین در بعضی کشورها آمار مصرف بسیار بالای دارد؟

آب میوه کرفس

بیماری های که آب کرفس به بهبود آن کمک میکند عبارتند از : تیروئید ، آرتریت روماتوئید ، بی خوابی ، اوتیسم در کودکان ، ADHD ، دیابت نوع 2 ، فشار خون بالا ، خستگی آدرنال ، ناباروری ، میگرن ، آکنه ، بدن درد ، کم آبی بدن مزمن ، اضطراب ، افسردگی ، عفونت سینوس ، آلرژی ، خستگی مزمن ، کاهش وزن.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

آب کرفس ضمن از بین بردن فلزات سنگین در سراسر بدن ، باکتری ها و ویروس های بد موجود در بدن ما را مورد حمله قرار داده و از بین می برد. در کتاب آنتونی ویلیام که در مورد آب میوه صیفی جات نوشته گفته شده 30 روز شکم خالی صبح ها آب کرفس بنوشید خواهید دید تاثیر این نعمت الهی را.

جعبه کارتن کرفس صادراتی

بسته بندی کرفس

اگر قصد صادرات کرفس به کشورها را دارید بهتر است در نظر داشته باشید تا قوانینی را در نوع بسته بندی این میوه و صیفی با ارزش رعایت کنید نمونه از کارتن بسته بندی کرفس در فروشگاه هارو مشاهده کنید پی به رعایت قوانین آن خواهید برد.

کارتن بسته بندی کرفس

درباره کارتن سازی آوین پک

گروه کارخانجات تولیدی آوین پک، با بیش از 10 سال تجربه فعالیت فراوان در امور کارتن سازی، جعبه سازی، طراحی، چاپ و بسته بندی مناسب محصولات به بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار ، با افتخار شما را در جهت انتخاب درست راهنمایی مینماید برای ارتباط با کارشناسان این واحد صنعتی می توانید از طریق قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

 بیشتر بدانید: نمونه کار بسته بندی محصولات مختلف

مدیران مجموعه کارتن سازی آوین پک با هدف رضایتمند مشتریان خود، توانسته اند در صدر بهترین های کارتن سازی تهران از نظر مشتریان قرار گیرند و در همین خصوص جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده میشوند و این جایگاه را مدیون مشتریان خود میدانند.

کانال تلگرام کارتن سازی آوین پک