انتخاب بسته بندی خلاقانه با توجه به محصول : تصمیم گیری برای انتخاب و خرید بسته بندی خلاقانه، بسیار متفاوت است، برای مثال در بیشتر اوقات خریدار محصول در بازار به دنبال برند خاصی میباشد که قبلا از آن استفاده کرده و احساس رضایت بخشی از آن محصول در وجودش شکل گرفته و وقتی با دیدن خود محصول یا نام محصول و یا مدل بسته یندی محصول، باعث میشود ناخداگاه به سمت محصول هدایت شود.

بعضی اوقات تبلیغات های مختلف باعث می شود تا مشتری یا خریدار کالا به سمت محصول خاصی هدایت گردد. همان طور که می دانیم تصویری که در نگاه اول به چشم مشتری دیده می شود، ظاهر و بسته بندی محصول است، احتمال اینکه ظاهر محصول تصمیم مشتری را تغییر دهد و به سمت خود جذب نماید بسیار زیاد است.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

طراحی بسته بندی خلاقانه

برای مثال تخم مرغ هایی که در تصویر مشاهده می کنید در یک بسته بندی سه گوش و خاص قرار دارد که توجه مشتری را در نگاه اول به خود جلب می کند. همین امر شانس به فروش رسیدن این تخم مرغ ها را بیشتر خواهد کرد. خلاقیت در بسته بندی می تواند در مدل جعبه ها و رنگ آن ها باشد. مدل جعبه با طراحی سه بعدی می تواند به مرحله اجرا برسد، رنگ آنها را نیز با استفاده از روانشناسی رنگ ها، میتواند بهترین را نسبت به محصول انتخاب کرد.

 

جعبه تخم مرغ

 بیشتر بدانید: بسته بندی کارتنی و موارد استفاده از این نوع بسته بندی

در این تصویر نوع چیدمان ماکارونی ها، تصویری شبیه برج را نشان می دهد، که همین ایده خلاق می تواند، ساده ترین روش برای داشتن جعبه ای خلاق و جذاب باشد و نگاه مصرف کننده را به خود جلب کند. در نظر داشته باشید مرحله بعد از بسته بندی برای خرید های مجدد بالا بودن کیفیت محصول میباشد.

جعبه مقوایی بسته بندی ماکارانی

بیشتر بدانید: 4 اشتباه در طراحی و تولید بسته بندی

بسته بندی مخصوص خوراکی ها بیشتر با طرح و رنگ های اشتهاآور، طراحی و تولید می شوند. به عنوان مثال، نمونه جعبه زیر برای کودکان جنبه ی شوخی و بازی را دارد و آن ها را به خوردن این خوراکی راغب می کند. این نوع بسته بندی مخصوصا برای خوراکی های ویتامینه برای کودکان مناسب می باشد.جعبه مقوایی مواد غذایی

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن و مقوایی در بسته بندی های مختلف

صنایع کارتن سازی آوین پک

صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی انواع محصولات غذایی و میوه صیفی جات، آرایش و بهداشتی، لوازم الکتریکی و الکترونیکی، لوازم یدکی خودرو، لوازم صنعتی و مکانیکی، انواع لوازم پزشکی، انواع اسباب بازی ها و ... زیر نظر تیم متخصص به همراه دستگاه های مدرن، توانسته با کسب رضایتمندی مشتریان خود جزء بهترین های کارتن سازی در تهران به شمار آمده است و از این رو در صدر بهترین های کارتن سازی در کرج بحساب می آید.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی