کارتن سازی در تهران یکی از شخص های سخت به حساب می آید و برای رقابت با بازار های خارجی می‌بایست در این زمینه سطح کاری کشور رو به رشد باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل تولید کارتن آشنا نماییم و این که در شهر تهران میزان تقاضا برای این صنعت را بررسی و به نتیجه قابل قبولی دست یابیم. در ادامه ابتدا با انواع کارتن آشنا خواهیم شد. 

برای تولید انواع کارتن بسته بندی در انواع کارتن دو لایه(سینگل فیس)، کارتن سه لایه، کارتن چهارلایه، کارتن پنج لایه و کارتن هفت لایه با استفاده از چاپ افست میتوان به کارتن لمینتی دست پیدا کرد و با چاپ فلکسو به کارتن فلکسویی خواهید رسید را میتوانید نزد کارتن سازی آوین پک ثبت سفارش سفارش کنید. این کارخانه صنعتی با بکارگیری ماشین آلات روز صنایع کارتن و بسته بندی موفق به تولید محصول با قیمت و کیفیت بسیار مناسب برای سایر فعالان صنعتی و کشاورزی و سایر مشاغلی که نیازمند بسته بندی کالا یا محصول خود هستند شده است.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصول در کمتر از 2 دقیقه

نزدیکی به راه های ارتباطی و انجام تمامی مراحل تولید در یک مجموعه سبب افزایش سرعت و کیفیت در تولید و در نهایت کاهش هزینه های تمام شده برای مشتری می شود. در حال حاضر سفارشات از تمامی نقاط کشور پذیرفته می شود و طی زمان توافق شده سفارشات آماده تحویل و با هماهنگی مشتری نزد مقصد وی ارسال میگردد. در ضمن لازم است بدانید برای به حداقل رساندن قیمت تمام شده کالا می بایست میزان سفارش را به حدانصاب تعریف شده نزدیک گردد.

با توجه به بیش از یک دهه فعالیت این مجموعه، می توان گفت تقریبا تجربه تولید جعبه و کارتن برای تمامی محصولات و کالا های بازار داخلی و صادراتی(خارجی)، بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. در این راستا شرکت آوین پک با کسب رضایتمندی مشتریان خود، جزء بهترین های کارتن سازی در تهران شناخته شده است.

جعبه کارتن دسته بندی کادویی

کارتن سازی در تهران

تهران بالاترین جمعیت کشور را دارا می باشد و قشر مرفع بیشتری در این منطقه جعرافیایی سکونت دارند. از این رو میزان تقاضا برای مصرف و خرید کالا در این کلان شهر به نصب شهر های دیگر ایران بسیار بالاست. لازم به ذکر است که به دلیل بالا بودن سطح خرید در اکثر مردم این منطقه، امکان سفارش و خرید بسته بندی لوکس و لاکچری متناسب با کالا وجود داشته و فروش بالایی دارد.

کارتن بسته بندی لوکس و لاکچری

بسته بندی کارتنی و مقوایی

از محصولات کشاورزی سردخانه ای و گلخانه ای مانند گوجه، خیار، کیوی، هندوانه، توت فرنگی، سیب، انار، انواع مرکبات، انواع کارتن میوه و صیفی جات گرفته تا انواع بسته بندی خشکبار و جعبه خرما و بسیاری محصولات دیگر همچون کارتن لوازم یدکی و صنعتی، جعبه قطعات برقی و الکترونیکی و غیره که نیازمند بکارگیری تخصص در بسته بندی میباشند. محصولات کشاورزی می بایست با توجه به شرایط نگهداری و حمل از بسته بندی مناسبی استفاده گردد تا موجب بروز خسارت در حین حمل و نگهداری نشود.

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی چاپ دار و انواع مدل بسته بندی مقوایی

تولید انواع بسته بندی در صنایع مختلف دیگر مانند کارتن لوازم خانگی، بسته بندی مواد غذایی و خوراکی، وسایل تزیینی، قطعات بزرگ صنعتی و بسیاری دیگر از موارد از تجربیات پیشین در تولید انواع کارتن لایه دار هستند. پیش از تولید، تیم طراحی با توجه به اولوبت های مشتری اقدام به طراحی بسته بندی و ارائه به مشتری برای بررسی می نمایند و مراحل طراحی تا زمان تایید نهایی ادامه می یابد. ایجاد رضایت مشتریان از نوع بسته بندی کالا و محصول خود از اولویت های اصلی ماست.

جعبه مقوایی

برای ارتباط با متخصصین جعبه سازی آوین پک، جهت کسب اطلاعاتی همچون قیمت بسته بندی کارتنی یا مقوایی ، نوع جنس بکار رفته در انواع بسته بندی های مقوایی و کارتنی و از این قبیل سوالات را میتوانید با یک تماس کسب نمایید.

021-91001720

026-91001720

0912-3683812