نکات مهم راجع به جعبه خمیر دندان : قبل از پرداختن به این موضوع ، دندان، ساختاری سفید رنگ در درون فک یا دهان است که برای خوردن و جویدن و تکه تکه کردن خوراک مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین باعث زیبایی صورت و لبهای انسان می شوند.

همه ما دندان های سفید و خوشبو می خواهیم و کم و بیش به دنبال بهترین خمیردندان می گردیم  و برای اینکه بدانیم چه خمیردندانی برای ما مناسب است ابتدا باید مواد تشکیل دهنده خمیر دندان را بدانیم و بهترین خمیردندان برای شما خمیر دندانی است که نیاز دهان و دندان شما را برطرف کند.

چاپ جعبه خمیر دندان

چاپ بر روی جعبه، یکی از اساسی ترین نیازها برای عرضه کالا یا محصول است و نوع بسته بندی هم می تواند به عنوان یک بازاریاب عمل کند از این رو بسته بندی مناسب و شکیل در صنایعی همچون آرایشی و بهداشتی مانند جعبه خمیر دندان بسیار قابل اهمیت است زیرا بیننده یا همان مصرف کننده ابتدا شکل و نوع بسته بندی را می بیند و سپس اقدام به خرید میکند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

چاپ جعبه خمیر دندان بیشتر به صورت چاپ افست سه یا چهار رنگ و لمینتی به همراه پوشش یووی است که باعث شکیل شدن جعبه میگردد .همچنین برای جذب مصرف کننده میتوان از چاپ طلا کوب یا نقره کوب کمک گرفت. بعضی از مشتریان به دنبال برند خاصی هستند که قبلا از آن خریده و مصرف کرده اند ولی در کل نوع بسته بندی و چاپ و شکل ظاهری جعبه خمیر دندان برای فروش و بازاریابی نقش اساسی دارد.

نوع مقوا مصرفی جهت تولید جعبه خمیر دندان

همانطور که میدانیم انواع و اقسام مقوا جهت تولید جعبه مقوایی وجود دارد ولی نوع مقوایی که در تولید جعبه خمیردندان استفاده میشود جعبه مقوایی پشت سفید یا جعبه مقوای ایندربورد است. مقوای پشت سفید که همانطور از اسمش پیداست دو طرف آن سفید میباشد و در گرماژ 230ُ، 250، 280، 300، 350، 400 گرم  است همچنین جعبه مقوایی پشت سفید از نظر بهداشتی و ظاهر  مناسب آن از مقوای پشت طوسی بهتر است و دارای سختی و نرمی زیاد است، شفافیت بالایی دارد و دارای  قابلیت چاپ بالا میباشد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

مقوای ایندربرد

مقوای ایندربرد در گرماژهای مختلف وجود دارد و عمدتا در تولید جعبه مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی و جعبه خمیر دندان کاربرد دارد و بیشتر بخاطر اینکه تایید وزارت بهداشت است در محصولات دارویی و بهداشتی که  دارای حساسیت بالایی هستند استفاده میشود و دارای استحکام بالایی نسبت به جعبه های دیگر میباشد.

 

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع جنس آن

 

پس می توان گفت برای مواد غذایی وآرایشی و بهداشتی چون که در تماس مستقیم با کالا میباشند باید از مقوای پشت سفید و مقوای ایندربرد (بهداشتی) استفاده کرد. قابل ذکر است برای چاپ جعبه مقوایی مانند جعبه خمیر دندان بیشتر از گرماژ 270 به بالا استفاده میگردد.

 

جعبه مقوایی

 

گروه تولیدی آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید کارتن و جعبه مقوایی میتواند به شما در امر بسته بندی کالا و محصول تولیدی خود کمک و راهنمایی می نماید. برای راهنمایی بیشتر  از طریق شماره های ذیل با کارشناسان این گروه تماس حاصل فرمایید:

 

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی