تولید جعبه مقوایی مخصوص گز : گز در اصل از سوغات شهر اصفهان، کرمان، یزد و چهار محال بختیاری است که در انواع مختلف گز آردی، لقمه ایی، شکلاتی، سوهان گزی و ... می باشد. بسته بندی گزها اهمیت زیادی دارد در ابتدا به جهت اینکه در مجاورت هوا و رطوبت قرار نگیرند. جعبه هایی با خاصیت ضد آب و رطوبت و مقاومت بالا به منظور حمل و نقل و صدمات احتمالی قابل  طراحی می باشد.

قیمت کارتن گز

در بعضی موارد قیمت انواع مختلف ورق و کارتن با توجه به تغییرات قیمت ارز تغییر می کند و بیشتر بستگی به نوع مواد اولیه دارد که از جنس ایرانی استفاده شود یا وارداتی، به همین منظور کارشناسان ما قیمت روز کارتن بسته بندی را نسبت به ابعاد مد نظر شما محاسبه می کنند و در زمانی حدودا ده روز کاری جعبه ها را تولید کرده و در دسترس مشتریان قرار میگیرد. یکی از اصلی ترین روش ها برای تبلیغات و جلب نظر مشتری به محصول بسته بندی شیک با طراحی مناسب می باشد چاپ طرح و برند بر روی جعبه مقوایی با رنگ های مختلف انجام پذیر می باشد.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

جعبه گز کارتن گز جعبه گز

تاثیر بسته بندی خلاقانه در فروش

آیا میدانستید بسته بندی بیشترین تاثیر را در فروش دارد؟ بسته بندی خلاقانه به همراه چاپ شکیل میتواند بالاترین اهمیت در جهت فروش را به خود اختصاص دهد. در نظر داشته باشید منطقه عرضه کالا و محصول با نوع شکل بسته بندی و چاپ باید همخوانی داشته باشد یعنی نسبت به فرهنگ یک منطقه و یا موضوعاتی از قبیل میتواند بهانه ای برای نوع طراحی محصول خود خلق کنید که هم یکتا و منحصربفرد باشد و موارد گفته شده را رعایت کرده باشد.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی