خرید کارتن بسته بندی و جعبه مخصوص میوه را می توانید از کارتن سازی آوین پک، در کمترین زمان ممکن سفارش داده و بار را درب منزل یا محل کار دریافت کنید. میوه های مختلف را در بسته بندی هایی شکیل وارد بازار میوه و تربار میتوان نمود و با این کار در جلب نظر مشتری توانسته ایم بالاترین موفقیت را از آن خود کنیم.

میوه هایی همچون توت فرنگی، کیوی، سیب، انار ، پرتقال و... و در بخش صیفی جات خیار ، کدو ، گوجه فرنگی ، بادمجان و... بخصوص به جهت صادرات ، بهتر است که در جعبه هایی با ابعاد مناسب و محکم قرار بگیرند تا قیمتی از امنیت با را تامین نمایند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

 کارتن میوه صادراتی

کارتن میوه

کارتن میوه مناسب به غیر از نگه داری از میوه ، باعث فروش بهتر و بیشتر میوه و محصول میشود زیرا کارتن بسته بندی شکیل و زیبا باعث جذب نگاه مشتری شده و از نظر روان شناسی اگر با اولین نگاه رضایتی در وجود انسان شکل بگیرد این رضایت انسان را همچنان مجاب میکند تا به موضوعی که رضایتش را جلب کرده است نگاه خود را تمدید کند و این نگاه مکرر باعث میشود رقبای شما کمتر دیده شوند و از این رو بسته بندی کارتنی یا جعبه ای محصول شما فروش بیشتری خواهد د اشت.

کارتن میوه صادراتی کارتن میوه صادراتی 

کارتن میوه صادراتی کارتن میوه صادراتی

خرید کارتن بسته بندی

برای سفارش و خرید انواع کارتن میوه و صیفی جات بهتر است از چند موضوع مطلع باشد از جمله مهمترین آنها داشتن ابعاد کارتن و یا جعبه بسته بندی  محصول ، نوع و جنس بسته بندی ، چاپ بسته بندی ، سپس میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و استعلام قیمت بسته بندی کارتنی و یا جعبه مقوایی خود را انجام دهید و اگر هم موضوعات گفته شده سررشته ندارید جای نگرانی نیست و در تماس خود میتوانید از کارشناسان کارتن سازی آوین پک بخواهید تا برای شما توضیح دهند.

جعبه ها بهتر است طوری طراحی شوند که جای کمتری بگیرند، جای دست برای حمل و نقل راحت تر داشته باشند و از نظر مقاومت به صورتی باشد که میوه ها له نشوند و آسیب نبینند حتی اگر مسافت طولانی را در پیش داشته باشند با پیش بینی حوادث احتمالی، بسته بندی به حوادث طبیعی، مقاوم در نظر گرفته شود.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

انواع چاپ و طراحی کارتن میوه

انواع چاپ با طراحی اختصاصی به همراه لوگو و برند بر روی کارتن یا جعبه مقوایی بسته بندی متقاضی، امکان پذیر میباشد و به درخواست وی بر روی بسته بندی درج میگردد. در نظر داشته باشید اگر طرح یا لوگوی بخصوصی برای بسته بندی خود در نتوانسته اید در نظر بگیرید میتوانید طراحی بسته بندی خود را به طراحات کارتن سازی آوین سپرده و لحظه به لحظه پیشروی طراحی را با هماهنگی یکدیگر به پایان بسپارید.

 

کارتن میوه صادراتی کارتن میوه صادراتی

 کارتن میوه صادراتی کارتن میوه صادراتی

کارتن سازی در تهران

صنایع کارتن سازی آوین پک دارای تجارب بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی با دستگاه های مدرن در رزومه خود ثبت نموده است و این افتخار را مدیون اعتماد مشتریان خود میباشد. جعبه سازی آوین پک جزء بهترین های کارتن سازی در تهران بوده و همینک جزء بهترین های کارتن سازی در کرج را از آن خود نموده است و در نظر دارد در آینده نزدیک مقام  بهترین های کارتن سازی در ایران کسب نماید.

 

 تماس با ما

 

چت آنلاین در پایین گوشه سمت چپ وبسایت