تولید کننده جعبه مقوایی چاپی خرما : به طور کلی برای تولید جعبه و کارتن خرما ، چه برای بازار داخلی و چه صادراتی، نیازمند ابعاد مناسب ، مشخص کردن نوع چاپ و بسته بندی محصول مورد نظر را میطلبد تا بسته بندی رضایت بخشی را بتوان به مشتری ارائه داد. اگر به دنبال بازخورد خوبی برای بسته بندی محصول خود هستید به موضوعاتی که در این مطلب گفته میشود توجه داشته باشید.

خرما در نواحی گرمسیری کشور برداشت می شود که خواص درمانی بسیاری دارد و فرآورده های بسیار خرما مانند شیره خرما ، نان خرما و ... می باشد که شرکت های مختلفی تولید و عرضه انواع خرما و فراورده های آن  را در دست کار خود را دارند و صادرات این محصول را به کشورهای مختلف انجام می دهند.

تولید جعبه خرما

برای تولید کارتن و جعبه خرما ، متقاضی میتواند طول عرض و ارتفاع بسته بندی خود را در اختیار تولید کننده قرار دهد و سپس در خصوص طرح ،اگر ایده یا نمونه خاصی را  مد نظر دارد میتواند از تولید کننده بخواهد تا آن را در نظر بگیرد در غیر این صورت میتواند طراحی را به واحد طراحی تولید کننده واگذار نماید. در واحد طراحی پس از دریافت اطلاعات اولیه طرح از مشتری، طراح نمونه اولیه را طراحی کرده و با هماهنگی مشتری و اعمال تغییرات مورد نیاز در صورت لزوم و پس از تایید مشتری ، طرح نهایی برای چاپ به واحد چاپخانه ارسال میگردد. پس از پایان تولید با هماهنگی مشتری در صورت موافقت مشتری سفارشش برای وی ارسال میگردد.

 

جعبه خرما جعبه خرما جعبه خرما

انواع مختلف خرما

انواع مختلف خرما پیارم، مضافتی، خاصویی، شاهانی و ... با کیفیت بالا در بازار به فروش می رسند و رقابت بین تولیدکنندگان زیاد می باشد. بسته بندی محصولات خرما در کارتن ها و جعبه مقوایی با چاپ مخصوص با هزینه مناسب را آوین پک انجام می دهد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن خرما

 

جعبه مقوای خرما

جعبه مقوایی با وزن سبک و چاپ افست، راهی برای جلب نظر مشتری می باشد. این نوع جعبه ها با مدل های مختلف بیشتر قابل تولید می باشند و در همین راستا نمونه جعبه های کشویی شیک بوده و بیشتر جلب توجه می نمایند. با ایجاد لایه سلفونی استحکام بیشتری به جعبه ها داده میشود و خاصیت ضد آب بودن و دور از رطوبت بودن بسته بندی ها برای محصولات خوراکی مانند خرما اهمیت زیادی دارد که میتواند در نوع جنس بسته بندی این مورد را هم لحاظ نمود.

 

جعبه خرما جعبه خرما

طراحی سه بعدی بسته بندی خرما

برای چاپ بر روی جعبه ها می توان طراحی را به صورت سه بعدی هم انجام دهیم و سپس در صورت تایید، انواع چاپ به صورت افست، فلکسو و سیلک انجام می شود. اگر به دنبال مشاوره جهت طراحی بسته بندی محصول خود میگردید میتوانید به صورت رایگان در این خصوص از اطلاعات کارشناسان صنایع کارتن سازی آوین پک مطلع گردید.

 

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

قیمت کارتن خرما

موارد تعیین کننده قیمت جعبه و کارتن خرما از جمله ابعاد بسته بندی ، تعداد تیراژ ، نوع چاپ و بسته بندی  از مهم ترین ها آنها میباشند که شرکت کارتن سازی آوین پک با دارا بودن مدرن ترین دستگاه های بسته بندی توانسته تعیین کننده مناسب ترین قیمت بسته بندی در میان بهترین های کارتن سازی در تهران قرار گیرد. اگر به دنبال بسته بندی خلاقانه با قیمت مناسب هستید میتوانید از کارشناسان آوین پک در خصوص این خصوص اطلاعات کسب نمایید.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی