خرید کارتن و جعبه جهت نگهداری و حمل میوه و صفی جات : این محصولات به علت مرغوبیت و فراوانی بالا، از ایران به کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر صادر می شود. جهت حمل و نقل آسان آن ها و نگهداری مناسبشان که دچار آسیب نشوند لازم است تا در کارتن ها و یا بسته بندی های مناسب چیده شوند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

تولید کارتن مخصوص میوه و صفی جات

بسته بندی میوه و صیفی جات مختلف نظیر توت فرنگی، کیوی، سیب، انار، لیمو، گوجه فرنگی، پرتقال، کاهو، آیس برگ، رومانو، بادمجان  و... کارتن و جعبه مخصوص به خود را باید داشته باشند در نتیجه ابعاد جعبه ها و شکل آن ها با هم متفاوتند. بر روی کارتن می توان طرح مناسب را زد تا در بازار رقابت شکل ظاهری خوبی داشته باشد و نظر مشتری را به خودش جلب کند. کارتن سازی آوین پک مراحل طراحی جعبه و ساخت آن را برای مشتری در کوتاهترین زمان انجام می دهد.

کارتن سیب صادراتی کارتن کیوی صادراتی

 

چاپ و بسته بندی خلاقانه

آیا میدانستید در بازار رقابتی اولین موضوعی که باعث فروش بهتر میوه و صیفی جات میگردد بسته بندی کارتنی آن است؟ بسته بندی های کارتنی شیک ، متشکل از جنس با کیفیت و طراحی و چاپ خارقلاده که باعث خلق یک بسته بندی کارتنی بی نظیر میگردد باعث افزایش چشم گیر فروش محصول خواهد شد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

صنایع کارتن سازی آوین پک دارای دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی جهت عرضه محصولات به بازار های داخلی و صادرات محصولات به بازار های خارجی آماده دریافت سفارشات بسته بندی میباشد. شرکت آوین با جلب رضایت مشتری جزء بهترین های کارتن سازی درتهران بوده و از این رو با حفظ رضایت مشتری جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج را هم از آن خود کرده و به لطف پروزدگار و حمایت همچنان مشتریان خود به زودی جزء بهترین های کارتن سازی در ایران خواهد شد.

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

کارتن گوجه فرنگی کارتن لیمو صادراتی