خرید کارتن بسته بندی میوه های صادراتی را می توانید به صورت مستقیم از صنایع چاپ و کارتن سازی آوین انجام دهید. با ارائه سفارش نوع محصول به کارشناسان آوین و یا در صورت نیاز به ابعادی اختصاصی با مشخص کردن ابعاد طول، عرض و ارتفاع انواع مختلف از هزینه های تولید مظلع شوید. کارتن های بسته بندی به صورت لمینتی و چاپی و دایکاتی و یا برای جعبه های فانتزی به صورت جعبه مقوایی با قیمت های مناسب در تیراژهای مختلف تولید می شوند.

 

 بیشتر بدانید: استعلام آنلاین قیمت کارتن

 

کارتن انار صادراتی کارتن کیوی صادراتی

 کارتن سیب صادراتی کارتن لیمو

کارتن میوه صادراتی

انواع مختلف میوه های صادراتی مانند سیب، هلو، آلو، کیوی، انار، توت فرنگی و مرکبات از قبیل لیمو شیرین، لیمو ترش، پرتقال، نارنج و همچنین صیفی جات از قبیل خیار، گوجه، هندوانه، کاهو، کاهو پیچ، طالبی و خربزه و انواع سبزیجات صادراتی از قبیل کرفس در  کارتن های بسته بندی مخصوص صادرات با در نظر گرفتن استاندارد های لازم در فرم های مختلف با چاپ برند شما تولید می شوند.

 

در بسته بندی هایی محکم که از ضربه خوردن میوه ها و له شدن در امان باشد. برای ارتباط با کارشناسان ما، می توانید از منوی تماس با ما استفاده کرده و یا به شماره موبایل ارائه شده پیام خود را ارسال کنید.

 

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع بسته‌بندی مقوایی

 

کارتن گیلاس کارتن انار صادراتی 

کارتن میوه و سبزیجات کارتن گوجه فرنگی

 

کارشناسان کارتن بسته بندی

برای خرید کارتن بسته بندی میوه های صادراتی میتوانید با کارشناسان شرکت کارتن سازی آوین پک تماس حاصل نمایید و همچنین برای استعلام قیمت کارتن به صورت آنلاین و دیدن نمونه های بیشتر از گزینه های ذیل استفاده نمایید.

 

 بیشتر بدانید: بسته بندی کارتنی و موارد استفاده از این نوع بسته بندی

 

کارتن میوه کارتن بسته بندی بادمجان 

کارتن توت فرنگی کارتن بادمجان

صنایع آوین پک

صنایع کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید کارتن و جعبه بسته بندی و همچنین طراحی و چاپ بسته بندی های صادراتی آماده عقد قرار داد با متقاضیان ، تولید کنندگان و تجار محترم میباشد. کارتن سازی آوین پک طی این سال ها توانسته جزء بهترین های کارتن سازی در تهران را از آن خود کند.

 

 تماس با ما

 

چت آنلاین در پایین گوشه سمت چپ وبسایت