کارتن سازی و بسته بندی کارتنی و یا بسته بندی مقوایی یکی از روش های بسته بندی استاندارد برای ارسال محصول به بازار داخلی و صادرات به بازار خارجی میباشد. اگر قصد صادرات محصول به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی را دارید بسته بندی مقوایی و بسته بندی کارتنی بهترین انتخاب است زیرا هم شکلیتر و هم میتواند دارای هر نوع طرح و چاپی باشد و همچنین دارای صرفه اقتصادی و مقاومت بالا میباشد.

 

شرکت کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ بسته بندی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه ساخت کارتن و بسته بندی انواع محصولات از قبیل :

 خرما 

میوه و صیفی جات

 خشکبار

قطعات صنعتی و مکانیکی و لوازم یدکی

لوازم الکترونیکی و الکتریکی

مواد غذایی

زغال

رستوران و فست فود

 اسباب بازی

عطر و ادکلن

ساعت

مواد شوینده و بهداشتی, آرایشی و دارویی و نمونه های دیگر از این قبیل فعالیت چشمگیری داشته زیرا کارتن سازی آوین پک با به کار گیری دستگاه های مدرن و بروز کارتن سازی، جعبه سازی و چاپ و بسته بندی توانسته در بین همکاران خود زبان زد مشتریان خود باشد.

بسته بندی لامپ ال ای دی

صنایع کارتن سازی آوین پک با در نظر گرفتن رضایت مشتری همچنان میکوشد تا از شروع سفارش، تکمیل و ارسال آن، خاطره خوبی را در میان خود و مشتری بجا گذاشته باشد. در ضمن مدیریت  گروه کارتن سازی آوین پک سیاستی را به همراه تیم خود در دستور کار دارد  به شکلی که از صفر تا صد سفارش مشتری باید بدون معطلی صورت پذیرد و در صورت وجود کاستی علت به مشتری ارائه شود.

وب سایت رسمی کارتن سازی  

استعلام قیمت 

نمونه کارها

تماس با کارشناسان 

درباره ما

خدمات ما

بسته بندی خشکار

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی لوازم الکتریکی

بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی