انواع کارتن و جعبه خرما به صورت فله

کارتن بسته بندی خرما به صورت فله برای جا به جایی و نگه داری جعبه خرما در اندازه‌های کوچکتر به صورت سه لایه با رویه لمینت شده با اوزان مختلف دو، سه، پنچ، ده کیلویی با چاپ برند مخصوص مشتریان بر روی جعبه خرما قابل تولید می باشند.

کارتن بسته بندی خرما فله لمینتی

انواع خرما در مناطق گرمسیری مانند بلوچستان، بوشهر، هرمزگان و... با نام های مختلف مضافتی، پیارم، کبکاب، خاصویی، شاهانی، برهی و... در بازار موجود می باشد. بیشترین مصرف خرما در ماه رمضان می باشد. صادرات خرما به کشورهایی همچون آلمان، انگلستان، آذربایجان، امارات متحده عربی، اندونزی، بحرین، چین و... انجام می شود.

حتماً بخوانید: قیمت جعبه خرما مضافتی و جعبه بسته بندی انواع خرما صادراتی

به منظور پخش مناسب، کارتن خرما در اندازه‌های کوچکتر می بایست در بسته بندی های فله قرار گیرد تا به سلامت و بدون ضربه خوردن به مقصد برسند و همچنین در شرایط سردخانه ایی به خوبی قرار بگیرند و رطوبت به محصولات آسیب نزند. چاپ برند بر روی کارتن بسته بندی خرما راهی برای تبلیغات کارخانه مربوطه می باشد و هم جلب نظر مشتری را در بر خواهد داشت.

کارتن بسته بندی خرما مناسب فروشگاه‌ها

منظور از بسته بندی خرما فروشگاهی، جعبه خرما در قالب‌های سنتی، کیبوردی و کشویی در اوزان مختلف ۲۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ گرمی، یک کیلویی به صورت تک ردیفه، دو ردیفه می باشد.

جعبه های سنتی یا تلسکوپی

جعبه های سنتی با درب مقوایی به صورت سبک و یا سنگین قابل تولید می باشد که مقوای سنگین استحکام و زیبایی بیشتر را دارد. یکی از مزایای جعبه های سنتی خرما ارزان قیمت بودن آن ها نسبت به دیگر بسته بندی ها می باشد برای صرفه جویی بیشتر و قیمت پایین تر و رقابت در قیمت با دیگر رقبا می توان از درب ساق کوتاه استفاده کرد.

جعبه خرما صادراتی سنتی

برای دیده شدن خرمای داخل جعبه می توان پنجره ایی روی درب ایجاد کرد که پوشش تلقی داشته باشد.
نمونه های مختلف جعبه سنتی خرما و غیر سنتی در سایت موجود می باشد.

جعبه بسته بندی خرما مدل کیبوردی

جعبه کیبوردی همان طور که از اسمش مشخص است دربش به صورت صندوق باز و بسته می شود. جنس آن ترکیبی از کارتن و مقوا می باشد که بسیار مقاوم است.

انواع پوشش ها بر روی مقوای چاپ شده

پوشش روی مقوای جعبه ها می تواند به صورت ورنی، یووی، سلفون باشد. پوشش ورنی برای تثبیت رنگ چاپ بر روی مقوا زده می شود. پوشش یووی برای تثبیت رنگ چاپ، براق کردن جعبه استفاده می شود. پوشش سلفون مقاوم ترین، شکیل ترین و براق ترین پوششی است که برای جعبه های خرما استفاده می شود.

جعبه بسته بندی خرما مدل کشویی

یکی از شکیل ترین جعبه های خرما که در فروشگاه ها باعث جلب توجه مشتریان می شود جعبه کشویی می باشد. جعبه کشویی خرما از جنس مقوا بوده و برخلاف کارتن خرما از کارتن در تولید آن استفاده نمی‌گردد.

جعبه خرما کشویی دو رج

انواع جنس مورد استفاده برای تولید جعبه مقوایی خرما

نوع مقوای مورد استفاده جعبه ها می تواند پشت طوسی، ایندربورد و در مواردی خاص گلاسه باشد. با توجه به ساختار مقوای گلاسه و نرم بودن آن، این نوع در مواردی که ابعاد جعبه کوچک باشد استفاده می شود مانند جعبه های تک نفره. رنگ هر دو روی مقوای گلاسه سفید است. متداول‌ترین نوع مقوا در ساخت جعبه های مقوایی خرما نوع ایندربورد است. مقوای ایندربورد ساختاری لایه لایه دارد که این موضوع موجب استحکام آن شده است. مقوای ایندربورد نیز مانند گلاسه دو رو سفید است و جعبه تولید شده با آن زیبایی و استحکام فوق العاده ایی دارد. هزینه تمام شده تولید با این نوع بیشتر از سایر موارد است. نوع رایج دیگر مقوای پشت طوسی است که با توجه به گرماژ مورد استفاده می تواند استحکام قابل قبولی داشته باشد. همان طور که از نام آن مشخص است یک روی آن به رنگ طوسی بوده که در ساخت جعبه به سمت داخل آن می افتد.

در صورتی که نیاز به تولید تخصصی کارتن بسته بندی خرما دارید جهت راهنمایی می‌توانید با کارشناسان ما از طریق پشتیبانی آنلاین و یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید، همچنین در صفحه نمونه کارهای بسته‌بندی خرما می‌توانید نمونه‌های تولید شده توسط آوین پک را مشاهده نمایید.

 

دفتر فروش:

کرج ، چهار راه کارخانه قند، بلوار شهید فهمیده، میدان فهمیده، مجتمع تجاری پاسارگاد، واحد۱۲

کارخانه:

کرج ، کمالشهر، بلوار شهید بهشتی، ظفر۱۲، کلهر، ششم غربی

شماره های تماس:

۰۲۶۳۴۷۱۶۶۹۰

شماره همراه:

۰۹۱۲۹۱۵۱۰۷۵

پست الکترونیکی:

info@avinpack.com