بسته بندی چیزی بیش از یک ضرورت تلقی نمیشد، اما اخیراً کسبوکارهای بیشتری از جعبههای محصول سفارشی به عنوان فروشندههای بیصدا برای محصولات خود استفاده میکنند. بسیاری از مردم می گویند که فقط داشتن یک محصول با کیفیت ضروری است و بسته بندی در درجه دوم اهمیت قرار دارد. اما، ما معتقدیم که داشتن جعبه های بسته بندی سفارشی به اندازه خود محصول مهم است. مشتریان شما قبل از اینکه واقعاً محصول را ببینند ابتدا بسته بندی را می بینند. احتمالاً زمانی که مشتریان بالقوه شما تصمیم می گیرند خرید کنند، این موضوع در مقابل دیدگان شما قرار خواهد گرفت. بسته بندی جایی است که آنها ابتدا به دنبال اطلاعات مهم در مورد محصول مورد نظر خود می گردند. بسته بندی سفارشی مزایای زیادی دارد، اما ما معتقدیم که اینها مهمترین آنها هستند.
3 دلیل برای داشتن جعبه های بسته بندی سفارشی
1- جعبه های بسته بندی سفارشی برند شما را متمایز می کند و توجه را به خود جلب می کند.
این امر به ویژه در مورد کالاهای مصرفی مهم است که فضای بسیار کمی برای ایجاد یک محصول واقعا منحصر به فرد وجود دارد. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بسته بندی محصول منحصر به فرد همچون جعبه لمینتی ایجاد نکنید. برای کمک به شما در دستیابی به این هدف، ما 7 نکته و ترفند خود را برای بهترین طراحی بسته بندی به اشتراک گذاشتیم. مردم اغلب تصمیمات خرید را مستقیماً در مغازه می گیرند، بنابراین بسته بندی در حال تبدیل شدن به یک فروشنده خاموش است. ایجاد بسته بندی سفارشی برای جلب توجه موثرتر از استفاده از روش های بازاریابی سنتی است. با افزایش تعداد برندهای موجود در بازار، بسته بندی به اولین تداعی برند برای مشتریان تبدیل می شود. این امر باعث می شود بسته بندی محصول نیروی محرکه قابل توجهی برای تمایز باشد.
با استفاده از برچسب ها و اتیکت های آویز می توان بسته بندی محصول را سفارشی کرد. میتوانید در پست وبلاگ مزایای برچسبهای آویزان اطلاعات بیشتری در مورد برچسبهای آویزان بخوانید. انتخاب ما از ایده های طراحی لیبل نیز ممکن است الهام بخش شما باشد.
2- می تواند اطلاعات مهمی را که مشتریان شما باید بدانند در خود جای دهد.
هر چیزی که مشتریان شما باید قبل از خرید محصول شما بدانند را می توان روی بسته بندی قرار داد. آیا شما یک شرکت آگاه به محیط زیست هستید که بر داشتن بسته بندی سازگار با محیط زیست اصرار دارید؟ اگر اینطور است میتوانید با یک شرکت جعبه سازی در این زمینه مشارکت کنید تا در ورق سازی که انجام می دهد موارد مورد نیاز شما را اعمال کند. مشتریان خود را در مورد تلاش های خود برای ایمن نگه داشتن سیاره آگاه کنید. دستورالعمل های کوتاه، مواد تشکیل دهنده، تاریخ انقضا... اینها همه اطلاعاتی هستند که خریدار بالقوه قبل از خرید محصول، روی بسته بندی جستجو می کند. اطلاعات زیاد بهتر از نداشتن اطلاعات است. داشتن یک بسته بندی محصول سفارشی تضمین می کند که مکانی روی آن برای هر چیزی که برای برقراری ارتباط نیاز دارید وجود دارد.
3- بسته بندی با کیفیت از محصول محافظت می کند.
هدف اولیه بسته بندی ایمن نگه داشتن محصول در سراسر زنجیره لجستیک از تولید کننده تا مصرف کننده نهایی است. داشتن کارتن بسته بندی سفارشی تضمین می کند که محصول به خوبی در برابر عوامل خارجی و حمل و نقل ضعیف محافظت می شود. یک طراحی بسته بندی خوب باید با استفاده از حداقل مواد ممکن به این ویژگی های محافظتی دست یابد تا ضایعات غیر ضروری را کاهش دهد.
کلام پایانی
نتیجه گیری ما این است که ضروری است بسته بندی محصول سفارشی شما ارزش های برند و محصول شما را به اشتراک بگذارد و از نظر زیبایی و بصری دلپذیر باشد. از صفحه محصول بسته بندی سفارشی ما دیدن کنید تا گزینه های موجود را ببینید، یا اگر می خواهید تیم ما در پروژه شما به شما کمک کند با ما تماس بگیرید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد جعبه های مختلف، جعبه های بسته بندی محصول را بخوانید.
منبع: کارتن سازی یزد , کارتن سازی کرج , کارتن سازی تهران , کارتن سازی ایران