بسته بندی بدون چاپ یکی از مواردی است که بسته بندی محصولات صورت می پذیرد و در بعضی از مواقع تولید کنندگان و یا فروشندگان محصولاتی دارندکه میخواهند به صورت عمومی در بازار عرضه کنند و یا محصولی وارداتی دارند که هیچ بسته بندی ندارد و می خواهند برای محصول خود جعبه و یا بسته بندی تهیه کنند که هیچ اسم، لوگو یا برندی روی آن چاپ نشود.

 بیشتر بدانید: نمونه های جعبه کارتنی و جعبه مقوایی انواع محصولات در چاپ های مختلف

بسته بندی بدون چاپ

بسته بندی بدون چاپ انگشت شمار میباشد و در مواردی بسیار خاص از این مورد استفاده میشود زیرا وجود چاپ در یسته بندی تاثیر بسیاری در فروش محصول و همچنین گسترش برند و جنبه تبلیغاتی بسیاری برای تولید کننده میتواند داشته باشدو پیشنهاد میکنیم در انتهای همین صفحه انواع چاپ در بسته بندی را مورد مطالعه قرار دهید.

بسته بندی بدون چاپ

کارتن مادر

در بعضی از موارد بسته بندی بدون چاپ را برای کارتن مادر استفاده میکنند. متقاضی میتوانید طبق ابعاد جعبه محصول خود و تعداد جعبه در یک کارتن را مشخص کرده تا ابعاد کارتن مادر آن مشخص گردد یا بسته بندی خاصی و یا کارتن مادر با تعداد مورد نظر با جنس مد نظر خود سفارش دهید.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

انواع چاپ

چاپ و بسته بندی پیشرفت بیشماری داشته و از این رو صنعت چاپ با توجه به تاثیر مفیدش تلاش بیشماری داشته و روزانه در پی وسعت و گسترش این صنعت میباشند در لینک های زیر میتوانید با انواع چاپ در بسته بندی آشنا شوید.

چاپ افست

چاپ فلکسو

چاپ سیلک

صنایع کارتن سازی آوین پک

شرکت آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی کارتنی و بسته بندی مقوایی برای انواع محصولات جهت عرضه به بازار داخلی و صادرات به بازارهای خارجی با دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی آماده عقدقرار داد با تولید کنندگان و تجار محترم میباشد.

گروه کارتن سازی آوین پک از سال 1384 با اهمیت دادن به رضایتمندی مشتریان خود و کسب آن در بالاترین سطح کیفیت و ثبت آن در رزومه کاری خود توانسته جزء بهترین های کارتن سازی تهران بشمار آید و همچنین در صدر گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده میشود که این افتخار را مدیون رضایتمندی مشتریان خود میداند.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

لینک : صفحه تماس با ما در وبسایت رسمی

لینک : پشتیبانی آنلاین در وبسایت رسمی