چاپ سیلک یکی از گزینه های انواع چاپ در بسته بندی محصولات در کارتن سازی و جعبه سازی به حساب می آید و نسبت به نیاز بسته بندی میتوان چاپ افست، چاپ فلکسو، چاپ سیلک و یا بسته بندی بدون چاپ را انتخاب نمود که بسته بندی بدون چاپ خیلی به ندرت کاربرد دارد و توصیه نمیشود.

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک نوعی از چاپ می باشد که در آن از شابلون (استفاده از کلاف چوبی یا فلزی و توری ابریشمی)استفاده می شودکه رنگ از طریق شابلون بر روی سطح چاپ می شود.در اکثر چاپ ها از طریق سیلندر، کلیشه و یا زینک به صورت غیر مستقیم می باشدولی در چاپ سیلک رنگ به صورت مستقیم بر روی سطح درج می شود.

 بیشتر بدانید: نمونه های جعبه کارتنی و جعبه مقوایی انواع محصولات در چاپ های مختلف

مزایا چاپ سیلک

از مزایا چاپ سیلک این است که در هنگام نیاز داشتن به تیراژ پایین درچاپ به دلیل بالا بودن قیمت در دیگر چاپ ها به منصرف شدن تولید کننده یا صبر کردن تا موقعی که تعداد سفارش به حد نصاب برسد ولی در چاپ سیلک این موضوع از بین رفته شما میتوانید جعبه یا کارتن خود را در تیراژ پایین با قیمت مناسبو بصرفه معقول سفارش دهید.
موارد استفاده از چاپ سیلک می توان به چاپ روی کاغذ، مقوا، نایلون، نایلکس، پارچه، جعبه کفش، جعبه شیرینی، جعبه خرما، کارتن میوه،کارتن لوازم یدکی، کارتن های مادر و تمامی جعبه هایی که از جنس کارتن اشاره بکنیم.

چاپ سیلک کارتن

معایب چاپ سیلک

چاپ سیلک از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد ولی این بصرفه بودن معایبی هم دارد که نمی توان نادیده گرفته شود از جمله این معایب سرعت پایین ، ظرافت کم، رزلیشن پایین، کیفیت نهایی پایین تری نسبت به چاپ فست و محدود بودن در ترکیب رنگ ها و تک رنگ بودن در چاپ می باشد.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

صنایع کارتن سازی آوین پک

شرکت آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی کارتنی و بسته بندی مقوایی برای انواع محصولات جهت عرضه به بازار داخلی و صادرات به بازارهای خارجی با دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی آماده عقدقرار داد با تولید کنندگان و تجار محترم میباشد.

گروه کارتن سازی آوین پک از سال 1384 با اهمیت دادن به رضایتمندی مشتریان خود و کسب آن در بالاترین سطح کیفیت و ثبت آن در رزومه کاری خود توانسته جزء بهترین های کارتن سازی تهران بشمار آید و همچنین در صدر گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده میشود که این افتخار را مدیون رضایتمندی مشتریان خود میداند.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

لینک : صفحه تماس با ما در وبسایت رسمی

لینک : پشتیبانی آنلاین در وبسایت رسمی