تولید کارتن چاپی و جعبه مقوایی : کارتن بسته بندی و جعبه مقوایی چاپی مخصوص انواع کالاها و محصولات مختلف در ابعادهای متفاوت قابل تولید می باشند. چاپ و طراحی لوگو و برند بر روی بسته بندی ها، راهی برای تبلیغات و بیشتر دیده شدن برند می باشد و از این رو میتواند نظر مشتریان را هم به محصول و کالا جلب نمود. جعبه مقوایی برای محصولاتی مانند خرما، انواع داروها ، اسباب بازی ها ، مواد غذای و ... مناسب می باشد.

 

جعبه مقوایی جعبه مقوایی

قیمت بسته بندی کارتنی یا مقوایی

اگر به دنبال قیمت مناسب برای بسته بندی کارتنی و مقوایی هستید در نظر داشته باشید جعبه های مقوایی قیمت کمتری نسبت به جعبه های کارتنی دارند و توصیه می شود نسبت به محصول خود نوع بسته بندی را مد نظر قرار دهید و در این خصوص برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

برای تولید کارتن چاپی و جعبه مقوایی بسته بندی نیازمند مواردی از قبیل ابعاد ، نوع  و طرح بسته بندی میباشد. محصولات کشاورزی، مواد غذایی، خشکبار، پوشاک، کفش ، لوازم الکترونیکی، و... در بسته بندی هایی با مدل های مخصوص خود در بازار عرضه می شوند که دارای چاپ های گوناگونی بر روی کارتن و جعبه از نوع افست، فلکسو و سیلک دارند که نوع چاپ بر قیمت های نهایی بسته بندی تاثیر می گذارد.

 

جعبه مقوایی جعبه مقوایی

 

حفاظت از طراحی ها

تا به حال به این فکر کردید که طراحی بسته بندی شما میتوانه مورد سوء استفاده سودجویان قرار بگیره؟ و اگر نگران محفوظ نماندن طرح هایتان هستید میتونم بهتون یقین بدم به هیچ وج واحد طراحی صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک که با  نظارت مدیریت همراه هست حق هیچ نوع سوءاستفاده از طرح و برند و یا لگوی مشتری را ندارد و این نمونه هایی که در وبسایت مشاهده میکنید نمونه آن را برای هیچ درخواستی تولید نخواهیم کرد و فقط جنبه مشاهده و خلق ایده های دیگر را میتواند در پی داشته باشد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

شرکت کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ و بسته بندی توانسته رضایتمندی مشتریان بسیاری را در رزومه خود ثبت نماید و از این رو جزء بهترین های کارتن سازی در تهران قرار گرفته است و با کسب این رتبه توانسته جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج را هم از آن خود کند و در روز های نزدیک به لطف رضایت مشتریان ، جزء بهترین های کارتن سازی در ایران نام برده خواهیم شد.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

جعبه مقوای دارویی جعبه مقوای دارویی