خرید کارتن بسته بندی خرما را می توانید با یک تماس به کارتن سازی آوین پک ثبت سفارش کنید. برای خرید جعبه خرمای صادراتی فقط کافیست با داشتن ابعاد ، نوع ، جنس  و تیراژ بسته بندی از یکی مسیر های تماس با کارشناسان آوین پک ، تماس حاصل نمایید.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی خرما

خرما از محصولاتی است که در انواع مختلف تولید می شود و شرکت ها نیاز دارند که برای خرما و فرآورده های آن بسته بندی مناسب را تهیه کنند  و همچنین چاپ برند شرکت تولید کننده میبایست بر روی کارتن بسته بندی ، تمیز و با کیفیت درج گردد و برای این منظور کارتن لمینتی مناسب تر است. برای ارزان در آمدن کارتن بسته بندی خرما می بایست محل عرضه محصول و میزان باری که بسته بندی خرمای شما باید تحمل کند را مدنظر قرار داده و این اطلاعات را در زمان محاسبه قیمت بسته بندی خرمای خود و ثبت سفارش با کارشناسان ما در میان بگذارید تا نسبت به شرایط محصول و بازار شما بسته بندی در نظر بگیرند.

قیمت کارتن بسته بندی خرما قیمت کارتن بسته بندی خرما 

قیمت کارتن بسته بندی خرما قیمت کارتن بسته بندی خرما

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

جعبه بسته بندی خرما

جعبه مقوایی خرما که با هزینه کم تری تولید میشوند و برای تولیدکننده و مشتری به صرفه میباشد بهترین گزینه برای بسته بندی بچه جعبه های خرما میباشد. در تصاویر ذیل میتوانید نمونه های از جعبه خرما مقوایی را مشاهده کنید و یا اگر طرح خاصی مد نظرتان هست با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان برای شما تولید گردد.

کارشناسان ما همواره پاسخ گوی انواع سوالات در خصوص بسته بندی کارتنی ، بسته بندی مقوایی ، طراحی و چاپ  میباشند.

  

 

 

خرید کارتن بسته بندی خرما

صنایع کارتن سازی و جعبه سازی اوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ و بسته بندی خرما ، جزء بهترین های کارتن سازی در تهران از نظر رضایت مندی  مشتری گردیده و از رو جزء بهترین های کارتن سازی در کرج را هم از آن خود کرده است. کارتن سازی آوین پک متشکل از یک تیم خلاق کارتن ساز ، جعبه ساز ، طراحی ، چاپ و بسته بندی میباشند که متقاضی میتواند قبل از ثبت سفارش بسته بندی خود با واحد مورد نظر تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نماید تا بتواند بهترین تصمیم را در بسته بندی محصول خود بگیرد.

 

تماس با ما

 

چت آنلاین در پایین گوشه سمت چپ وبسایت