جعبه کارتن توت فرنگی : اهمیت جعبه  توت فرنگی و محصولات کشاورزی مشابه که آسیب‌پذیری بالایی دارند نزد کشاورزان و عرضه کنندگان این دست از محصولات بسیار زیاد است. انبار کردن، حمل و نقل، نگهداری در شرایط دمایی مختلف، صادرات، بازاریابی و موارد دیگر از دلایل اهمیت جعبه بسته بندی توت فرنگی می باشد.

جعبه کارتن توت فرنگی

باغداران و کشاورزان بعد از برداشت محصول با کیفیت به دنبال عرضه مناسب محصولات خود می باشند. بهترین راه برای رسیدن به این مقصود، استفاده از بسته بندی متناسب با چاپ اختصاصی است که معرف تولید کننده به بازار باشد.

توت فرنگی از میوه های بسیار خوش طعم و دلپذیری است که در برخی منابع اشاره شده از فرانسه به ایران آمده است و به صورت گلخانه ای بیشتر کشت می شود. این میوه به علت بافت نرم و حساسی که نسبت به فشار و دما دارد می بایست برای جا به جا شدن حتما در ظروف پلاستیکی قرار بگیرد.

این ظروف در ابعاد کوچک هستند و حمل آن ها به صورت تک به تک بسیار دشوار و زمان بر است، همین امر باعث شده تا به صورت معمول جعبه توت فرنگی در ابعاد استاندارد با گنجایش ۸ تا ۱۰ عددی ظروف پلاستیکی تولید گردد.

بیشتر بدانید: کارتن میوه و بررسی چند نمونه جعبه میوه کارتنی

قیمت جعبه کارتن توت فرنگی

با توجه به ظرفیت و کشش بازار هزینه جعبه  توت فرنگی می بایست به صرفه باشد تا هزینه تمام شده ارائه محصول به بازار معقول و قابل رقابت باشد. برای کنترل مناسب هزینه ها، توصیه می شود سفارش به صورت یکجا و تا حد امکان در تیراژ بالا داده شود تا با سرشکن شدن هزینه های تولید جعبه قیمت مناسب تر باشد.

 

جعبه توت فرنگی 

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

بازاریابی از طریق چاپ اختصاصی

منظور از چاپ اختصاصی، چاپ لوگو و نام و شماره تلفن مخصوص تولیدکننده است، با این کار و عرضه بسته بندی هایی با رنگ مخصوص و نام و نشان معتبر، توجه مشتریان و مصرف کنندگان را جلب می کنیم. بازارهای میوه و تربار همواره به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت، جعبه و بسته بندی مناسب داشته باشد تا از طریق فرستادن محصولات خود با بسته بندی هایی مقاوم و زیبا، به فروش بی دردسر و پر سود محصول کمک کند.

جنس جعبه توت فرنگی

در ساخت جعبه توت فرنگی، از قالبی استفاده می شود که با توجه به حساسیت محصول موجب استحکام جعبه شود. جعبه به صورت سه لایه، با رویه ی سفید به منظور چاپ با کیفیت و متناسب، لایه میانی با فلوتینگ در جهت مقاومت بیشتر جعبه، و همچنین لایه داخلی با توجه به میزان هزینه در نظر گرفته شده از سمت مشتری تعیین می کند که از جنس کرافت، لاینر و یا بازیافتی استفاده شود.

جعبه بسته بندی توت فرنگی  

صادرات توت فرنگی با بسته بندی مناسب

تولید توت فرنگی در ایران کمتر از میزانی است که برای صادرات این محصول نیاز است در حالی که کیفیت توت فرنگی بسیاری از مناطق از جمله شهرهایی از استان کرمان مانند جیرفت و شهرهایی از استان کردستان جواب گوی بازارهای خارجی نیز می باشد. با افزایش تولید این میوه می توان با استفاده از بسته بندی های چشمگیر و خلاقانه به صورت جعبه مقوایی و کارتنی، بازارهای خارجی را به سمت این میوه خوش طعم کشید.

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع بسته بندی مقوایی

در سال های اخیر با افزایش گلخانه‌های کاشت توت فرنگی در سراسر کشور چشم اندازهای تازه‌ای در جهت بسته بندی خلاقانه این محصول به منظور عرضه در بازارهای خارجی پیش بینی شده است. بالا بردن کیفیت محصول در امر زراعت و بسته بندی مناسب از الزاماتی است که می باسیت مورد توجه قرار گیرند تا توان رقابت را در بین کشورهای مطرح صادر کننده توت فرنگی از قبیل مکزیک، چین، اسپانیا و... افزایش دهد.

صنایع کارتن سازی آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید بسته بندی‌های صادراتی میوه و صیفی‌جات آماده انجام سفارشات مشتریان میباشد. در این راستا با کسب رضایتمندی مشتریان، توانسته جزء بهترین های کارتن سازی در تهران به شمار آید و همچنین در صدر گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده شود.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی