خرید و ساخت کارتن و جعبه کفش در سایزها و ابعاد مختلف را می توانید از آوین پک بخواهید زیرا در نظر داشته باشید کفش  برای اینکه جایگاهش را به درستی در بازار پیدا کند باید با بسته بندی شیک و خلاقانه وارد بازار شود و حتما باید در جعبه مخصوص خود قرار گیرد. معمولا تولیدی های مختلف با برندهای مخصوص به خود کفش های را وارد بازار می کنند. این تولیدی ها  میتوانید برای هر نوع کفش تولید شده نام ، لوگو و طراحی مناسب در نظر گرفته ، سپس آن را به بازار عرضه کند و با این کار چند برند را در بازار رواج دهد تا سود بهتر و بیشتری به دست آورد.

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

کارتن کفش کارتن کفش

 

جعبه کارتن کفش

جعبه و کارتن مخصوص به کفش می بایست طوری باشد که قیمت مناسبی داشته باشد تا در قیمت نهایی کفش تاثیر بسزایی نداشته باشد. کارتن ها به صورت لمینتی و چاپی می توانند برند مخصوص تولیدی کفش را به نمایش بگذارند. طراحان آوین پک به صورت سه بعدی طراحی جعبه را با رنگو برند دلخواه مشتری به صورت دیجیتالی و به صورت فیزیکی روی یکه جعبه نمونه طراحی می کنند و در صورت تایید مشتری، موارد اولیه برای چاپ تهیه و  آماده شود و بعد قالب سازی انجام صورت میپذیرد و د پایان کارتن کفش مورد تایید به تولید رسیده و برای مشتری ارسال میگردد. جهت سفارش و تحویل کارتن حداقل بین یک هفته تا ده روز کاری زمان را باید در نظر بگیرید.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

کارتن کفش کارتن کفش

صنایع کارتن سازی

شرکت کارتن سازی ، جعیه سازی ، چاپ و بسته بندی آوین پک ، دارای تیم متخصص کارتن ساز ، جعبه سازی ، طراحی و بسته بندی خلاقانه در نظر دارد برای تمام محصولات متقاضان، جهت عرضه به بازار داخلی و  صادرات به بازارهای خارجی بهترین طراحی و بسته بندی را انجام دهد. اگر میخواهید محصول شما هم از بهترین طراحی و بسته بندی با کمترین قیمت برخوردار باگردد همین حالا با کارشناسان صنایع کارتن سازی آوین پک تماس حاصل نمایید.

صنایع کارتن سازی آوین پک با تکیه بر علم روز بسته بندی و خلاقیت ، توانسته در بیش از یک دهه فعالیت خود رضایت تمامی مشتریانش را جلب نماید و با کسب این افتخار جزء بهترین های کارتن سازی در تهران به شمار آمده است و از این رو جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج هم قرار گرفته است و به لطف پروردگار در روز های آتی جزء بهترین های کارتن سازی در ایران قرار خواهد گرفت.

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی